gdzie w Warszawie

1. Data: 2005-01-03 21:11:24

Temat: gdzie w Warszawie
Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

znajdę dobrego dermatooga, kosmetologa, który usuwa wlosy za pomocą lasera?
Moze ma ktoras z was jakies doswiadczenia w tym wzgledzie?
Ewa

1. Data: 2005-01-03 22:24:24

Temat: Re: gdzie w Warszawie
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" napisał w wiadomości
> znajdę dobrego dermatooga, kosmetologa, który usuwa wlosy za pomocą
> lasera?
> Moze ma ktoras z was jakies doswiadczenia w tym wzgledzie?
> Ewa

Ja polecam www.elite.waw.pl
Pozdrawiam - Lukrecja

1. Data: 2005-01-04 15:57:19

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <E...@e...pl> napisał w wiadomości
> znajdę dobrego dermatooga, kosmetologa, który usuwa wlosy za pomocą
> lasera?
> Moze ma ktoras z was jakies doswiadczenia w tym wzgledzie?
> Ewa

Witam,
szukaj gabinetu gdzie mają laser diodowy (Coherenta na przykład), po zabiegu
Nd-Yagiem a tym bardziej IPL'em (taka mocniejsza lampka, nie laser) nie
będziesz zadowolona, włoskie lasery (Epilradical) mają piękny design :).
Chyba że chcesz usunąć włosy siwe, rude to idź na Nd-Yag...ale długo to
będzie trwało. Ten laser nagrzewa skórę, dlatego trzeba strzelać małą
mocą... a i tak nogi po zabiegu będziesz miała czerwone jak buraki (żele nie
pomogą).

Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2005-01-04 17:13:22

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam www.elite.waw.pl
> Pozdrawiam - Lukrecja

czy mialas z nimi jakies doswiadczenia?
Ewa

1. Data: 2005-01-04 17:15:25

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

po zabiegu
> Nd-Yagiem a tym bardziej IPL'em (taka mocniejsza lampka, nie laser) nie
> będziesz zadowolona,

dlaczego? wlosy odrosna?

idź na Nd-Yag...ale długo to
> będzie trwało. Ten laser nagrzewa skórę, dlatego trzeba strzelać małą
> mocą... a i tak nogi po zabiegu będziesz miała czerwone jak buraki (żele
> nie pomogą).

a po innych laserach nz w/w nie bede miec czerownej skory?

moze pytam naiwnie, ale nic nie wiem o lasaerach
Ewa

1. Data: 2005-01-04 20:21:57

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po zabiegu
>
> dlaczego? wlosy odrosna?

Zawsze jakieś odrosną (bez względu na rodzaj lasera)... zależy to od bardzo
wielu czynników:
-karnacja
-kolor i rodzaj włosa
-głębokość na jaką włos wrasta
-miejscem depilacji (inna ilość włosów jest w fazie anagenu np pod pachami a
inna np na ramionach)
-ilości zabiegów
-twoją tolerancją na laser (z jak dużą mocą można podejść do zabiegu)

Jeśli masz ciemne włosy (również ciemny blond) i Twoja karnacja nie jest
ciemna (np jak arabowie, hindusi) to tylko laser diodowy z chłodzoną
końcówką.
W innym przypadku sbróbuj Nd-Yag - ten laser działa (grzeje) na hemoglobinę
czyli krew, trochę działa jak opiekacz :).

Generalnie depilacja nie jest szczególnie bolesna (zależy też od miejsca),
żona mówi że wosk to przy tym horror.

> idź na Nd-Yag...ale długo to
>
> a po innych laserach nz w/w nie bede miec czerownej skory?

Skóra nie musi, chociaż czesto bywa zaczerwieniona (jak po opalaniu na
słońcu), ja na karku miałem zaczerwienienie ok 3 godziny, może wystąpić
rumień okołomieszkowy, takie czerwone krosteczki w mijscu każdego mieszka
włosowego - ale jest to zjawisko pozytywne... bo oznacza skuteczną depilację
:) (mówię o laserze diodowym).

> moze pytam naiwnie, ale nic nie wiem o lasaerach
> Ewa

Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam na priv... chętnie pomogę

Pozdrawiam
Wojtek

....a

i zapomnij o laserach rubinowych i alexandrytowych - to przeżytki
(nieskuteczne)

1. Data: 2005-01-05 06:06:47

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i zapomnij o laserach rubinowych i alexandrytowych - to przeżytki
> (nieskuteczne)

bardzo dziekuje za informacje
to moze jeszcze polecisz kogos w Wawie?
Ewa

1. Data: 2005-01-05 19:58:02

Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dziekuje za informacje
> to moze jeszcze polecisz kogos w Wawie?
> Ewa

na priv zapraszam jesli jestes zainteresowana

W.

fryzjer - na targówku / zaciszu
Wspaniałe kosmetyki Herbalife
Trójmiasto gdzie zrobić tipsy ?