[WRO] kosmetyczka - zdecydowanie odradzam

1. Data: 2004-05-18 16:05:59

Temat: [WRO] kosmetyczka - zdecydowanie odradzam
Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z powodu zbyt odległych teminów u kosmetyczki, do której chodzę,
zdecydowałam się na zabieg oczyszczania w polecanym kiedyś na grupie salonie
ellena (we Wrocławiu przy Rynku).
Niestety z przykrością odradzam i przestrzegam. Szczegóły wizyty poniżej.

Wstęp bardzo miły, pani sympatyczna, ale po włączeniu urządzenia parującego,
wyszła i zniknęła, po jakim czasie urządzenie przestało parować, poleżałam
jeszcze jakiś czas, aż w końcu wyszłam z gabinetu i zaczęłam ją wołać.
Okazało się, że mierzyła sukienkę na wesele na które się wybiera i o mnie
zapomniała. Do rozpulchnienia twarzy konieczny był kompres, bo po parówce
nie było już śladu. Wyciskanie to kolejna historia, bez rękawiczek
jednorazowych i przy użyciu jakiegoś metalowego przedmiotu - strasznie
bolesne (a chodzę na oczyszczanie już od kilku lat, więc mam z czym
porównywać). Potem maseczka z alg. W międzyczasie kilka telefonów i klientka
na hennę, ( zabieg był robiony na krześle obok łóżka na którym leżałam z
maseczką), dotam tylko, że kosmetyczka bardzo ubolewała, że nie ma drugiego
łóżka bo mogłaby jednocześnie obsługiwać dwie klientki. Z maseczką leżałam
jakąś godzinę, bo po zabiegu henny kosmetyczka też gdzieś poszła.
Potem zachwyty jak pięknie wyglądam po maseczce i... szok w lustrze. Twarz
jak po włożeniu do ula, tragedia. Cały zabieg 2 i pół godziny. Koszt 100
PLN.
Kolejny dzień - czerwone plamy na twarzy jak po ospie.
Może to był akurat jej zły dzień, ja w każdym razie będę omijać ten gabinet
szerokim łukiem.

Pozdrawiam
Moni

1. Data: 2004-05-19 06:20:21

Temat: Re: [WRO] kosmetyczka - zdecydowanie odradzam
Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c8dbuu$pi1$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
salonie
> ellena (we Wrocławiu przy Rynku).
> Niestety z przykrością odradzam i przestrzegam.

Ja bardzo polubiłam gabinet na Psich Budach. (Mam nadzieję, że nie mówimy o
tych samych, bo to jakby nie było też przy Rynku). Pani bardzo bardzo bardzo
sympatyczna. Jest generalnie czysto. Oczyszczanie jest przez rękawiczki.
Poza tym pani także potrafi doradzić jakieś kosmetyki. Serdecznie polecam.
Koszt - ostatnio (w marcu) - 80zł. Oczywiście dzień po zabiegu - wstyd się
pokazać, ale po paru dniach czerwone plamy znikają.

pozdrowienia dla wszystkich
klee (dzisiaj mam wyniki matur)

1. Data: 2004-05-19 09:01:49

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

klee wrote:
Oczywiście dzień po zabiegu - wstyd się pokazać, ale
> po paru dniach czerwone plamy znikają.

Dlaczego "oczywiście"? Ja jak wychodzę od kosmetyczki po zabiegu
oczyszczania to mogę iść od razu na bal:-) W końcu wizyta w gabinecie
kosmetycznym ma służyć upiększaniu a nie oszpecaniu? Z tego co wiem,
kosmetyczka nie powinna nic nakłuwać, usuwać ropnych wyprysków itp. Może
Twoja stosuje nieodpowiednie maseczki po zabiegu?
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-05-19 10:28:21

Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:c8f7qq$mas$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> oczyszczania to mogę iść od razu na bal:-) W końcu wizyta w gabinecie
> kosmetycznym ma służyć upiększaniu a nie oszpecaniu?

Zawsze mi się wydawało, że po mechanicznym oczyszczaniu zawsze muszą zostać
jakieś ślady przez jakiś czas

Z tego co wiem,
> kosmetyczka nie powinna nic nakłuwać, usuwać ropnych wyprysków itp. Może
> Twoja stosuje nieodpowiednie maseczki po zabiegu?

A czy po odpowiedniej maseczce czerwone plamy powinny zniknąc? Jaka jest ta
odpowiednia maseczka?

1. Data: 2004-05-19 10:55:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

klee <k...@g...pl> napisał(a):

> Zawsze mi się wydawało, że po mechanicznym oczyszczaniu zawsze muszą zostać
> jakieś ślady przez jakiś czas

Źle Ci się wydawało. Wychodzenie od kosmetyczki ze zmasakrowaną twarzą to
jakiś absurd.

> A czy po odpowiedniej maseczce czerwone plamy powinny zniknąc?

Jakie znowu czerwone plamy?!

> Jaka jest ta
> odpowiednia maseczka?

Kosmetyczka ma dobrać odpowiednie zabiegi i preparaty indywidualnie dla
każdej klientki.

JoP

1. Data: 2004-05-19 15:57:54

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klee" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Koszt - ostatnio (w marcu) - 80zł. Oczywiście dzień po zabiegu - wstyd się
> pokazać, ale po paru dniach czerwone plamy znikają.

Ja zwykle chodzę do "wyspy piękna" i po zabiegu spokojnie bez tapety mogę
wyjść z domu (czasem mam 2 może 3 czerwone plamki), ale nie ma takiej
masakry jak ostanio.

1. Data: 2004-05-19 16:54:52

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c8dbuu$pi1$1@absinth.dialog.net.pl...
> Niestety z przykrością odradzam i przestrzegam. Szczegóły wizyty poniżej.
[ciach]

Zdumiona jestem, bo ja tam bylam kilka razy i mialam bardzo dobre wrazenia.
Zadnych sladow po wyciskaniu, buzia odmlodniala o kilka lat.
Ja z kolei sparzylam sie kiedys w zakladzie kosmetycznym na ulicy bodaj
Jodlowej-gabinet pod 5
Mniej wiecej tak moge opisac ta wizyte, jak ty....do tego, ja leze w jakims
spranym polszlafroczku ( ramiona odkryte) a tu jakis mezczyzna myszkuje po
gabinecie, jakis pan Gienek, cos tam naprawiac przyszedl, jak ja sie
wkurzylam....A higiena w tym gabinecie pod duzym znakiem zapytania. Wiecej
tez tam nie poszlam.
Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-19 17:18:47

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c8fvs1$55t$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ja zwykle chodzę do "wyspy piękna"

Bylam tam raz jeden, nie pojde wiecej. Kosmetyczka i owszem obejrzala buzie
zalozyla gratis karte pielgnacji skory, a potem w czasei zabiegu terkotala
jak najeta, zero relaksu, wyszlam zmeczona i zniesmaczona, bo na wizyte
czekalam bodaj 1,5 miesiaca. Wcale genialnie nie wygladalam. Nawet zadnym
podkladem pani mnie nie posmarowala, wyszlam w srodku dnia swiecac sie jak
jajko na wielkanoc, o makijazu nie wspomne, pomalowalam rzesy w poczekalni,
bo tusz mialam akurat w torebce.
Sama jestem ciekawa opinii o roznych gabinetach, na razie mam ranking-gdzie
nie pojde, gdzie bym chciala, ale mi za drogo... Przydaloby sie miec
miejsce, gdzie bede chciala chodzic. Jakos znalezc nie moge. Hafsa( chyba
gnusnieje na starosc)

1. Data: 2004-05-19 20:18:05

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
> nie pojde, gdzie bym chciala, ale mi za drogo... Przydaloby sie miec
> miejsce, gdzie bede chciala chodzic. Jakos znalezc nie moge. Hafsa( chyba

A byłaś u p. Jolanty Krysteckiej? Ja tylko do niej chodzę i jeszcze nie było
"wpadki"

1. Data: 2004-05-19 20:20:25

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wrazenia.
> Zadnych sladow po wyciskaniu, buzia odmlodniala o kilka lat.

A wyciskała również tą dziwną metalową łyżeczką? mnie strasznie bolało, no i
dzisiaj 2 dni po zabiegu dalej mam czerowne plamki na twarzy, kilka nawet
trochę poduchniętych.

> [...]
> gabinecie, jakis pan Gienek, cos tam naprawiac przyszedl, jak ja sie
> wkurzylam....A higiena w tym gabinecie pod duzym znakiem zapytania. Wiecej

Warto pisać o takich gabinetach, można oszczędzić innym niemiłych
doświadczeń.

[SPAM] nie zapraszamy...
Krem do dziwnej cery:)
vichy liposyne