WROCŁAW - SPOTKANIE

1. Data: 2003-07-08 10:03:34

Temat: WROCŁAW - SPOTKANIE
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecałam, ze podam godzine naszego spotkania,
które zaplanowałysmy na 13 lipca w Tutti Frutti
przy Świdnickiej (naprzeciw PDT Renoma)
GODZ. 15.30. Czy wszystkim pasuje?
Mira Z. (Wrocław)

Ps. Wymienimy pewnie opinie na temat wystawy!

1. Data: 2003-07-08 10:31:05

Temat: Re: WROCŁAW - SPOTKANIE
Od: a...@c...wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> GODZ. 15.30. Czy wszystkim pasuje?
> Mira Z. (Wrocław)
>
> Ps. Wymienimy pewnie opinie na temat wystawy!

Mnie pasuje i będę :)))

Agnieszka z Wrocławia

1. Data: 2003-07-08 13:13:03

Od: "Ula\(Wrocław\)" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@c...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Mnie pasuje i będę :)))
>
> Agnieszka z Wrocławia

Mnie rowniez pasuje

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2003-07-08 13:52:39

Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Z. (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> GODZ. 15.30. Czy wszystkim pasuje?
> Mira Z. (Wrocław)
>
> Ps. Wymienimy pewnie opinie na temat wystawy!

Pasuje.
A w jaki sposob drogie panie poznac (bo ja sie pewnie spoznie - karmie na
zadanie piersia :))

Pozdrawiam
Agnieszka z Wroclawia
a...@i...pl

1. Data: 2003-07-08 15:55:14

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bedziemy pewnie w salce i jesli się spóźnisz, to na pewno zauważysz
rozłozone robótki, ale zwykle umawiamy się na gazetki robótkowe, powinnas
mieć w łapce, to Cie rozpoznamy.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-07-08 16:54:00

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede
Beata

1. Data: 2003-07-08 19:03:38

Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie też pasuje i będę !

Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-09 08:04:08

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Z. \(Wrocław\) <m...@w...pl> napisał(a):

> Obiecałam, ze podam godzine naszego spotkania,

> które zaplanowałysmy na 13 lipca w Tutti Frutti

> przy Świdnickiej (naprzeciw PDT Renoma)

> GODZ. 15.30. Czy wszystkim pasuje?

> Mira Z. (Wrocław)

A czy planujecie moze jakies spotkanie pod koniec sierpnia? Bo bede wtedy we
Wroclawiu...

Pozdrawiam

Anna

Pedantyczna Ciotka Paszczaka

1. Data: 2003-07-09 10:25:26

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, nie wykluczone, jak przyjeżdża gość, to zawsze sie znajdzie ktoś, kto
przywita. napisz do mnie na priv, ajk bedziesz miała jechać do nas, to coś
zorganizuje, myslę, ze koleżanki sie przyłączą, przynajmniej te, które nie
będa na plażach.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-09 20:18:51

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie kochane koleżanki, nareszcie został uporządkowany domowy komputer i
mam łacznośc z Wami. Bardzo chcę przyjść na spotkanie ale moja tesciowa
kończy 13 lipca 80 lat i niestety siła wyższa ale muszę teściowkę odwiedzić
i życzyć jej 200 lat (nawet i więcej bo to wspaniała kobieta). Jak się urwę
z imprezy to będę. Na pewno jadę jutro do Leśnicy ale dopiero po pracy,
myślę, że przez zamknięciem dojadę.
Serdecznie pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

[xxxx] nowe w AFRYKA na 7ya !!!!!
serwetka jak czapka!!!!!!
Piotruś Pan lub piraci?
[xxx] Poszukuję schemacków (kolejki, ciuchcie ...)
Oferta czaretrów - TANIO