[xxx]Prosba o schematy

1. Data: 2003-07-08 10:53:58

Temat: [xxx]Prosba o schematy
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Przed chwilą buszowałam w siec i jestem pełna zachwytu. Gdyby ktoś z Was
posiadał schematy do pierwszych 4 obrazków ze strony poniżej to bardzo, bardzo
proszę.

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=natalja&R
ubrID=5157&Show=%3E%
3E&sort=0

Po prostu...., chyba brak mi słów. A taka jestem wygadana.

Serdecznie pozdrawiam - Halutka (Łódź)

1. Data: 2003-07-08 11:27:25

Temat: Re: [xxx]Prosba o schematy
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ubrID=5157&Show=%3E%
> 3E&sort=0
>
> Po prostu...., chyba brak mi słów. A taka jestem wygadana.

Ja mam pierwsze dwa (tak mi sie przynajmniej wydaje) ale jak zwykle plytki w
domciu, jutro przyniose i podesle :-)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-07-08 11:27:37

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed chwilą buszowałam w siec i jestem pełna zachwytu. Gdyby ktoś z Was
> posiadał schematy do pierwszych 4 obrazków ze strony poniżej to bardzo,
> [...]

jakby ktoś miał te schematy to ja też poproszę ślicznie :)

1. Data: 2003-07-08 12:34:20

Od: "ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do prośby o te schematy!!!:-)

Ania z Zielonej Góry

1. Data: 2003-07-08 13:17:28

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja mam pierwsze dwa (tak mi sie przynajmniej wydaje) ale jak zwykle plytki w
> domciu, jutro przyniose i podesle :-)
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

Jesli mozna ja rowniez pieknie sie usmiecham o te schematy. Sara

1. Data: 2003-07-08 13:29:38

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj namieszałam, namieszałam. Niestety właśnie przejrzałam to co mam w pracy
i te obrazki mam, ale w katalogu w którym są te których szukam. W związku z
tym bardzo Was przepraszam, ale nie mam tych schematów, a bardzo bym chciała
(wiedziałam że je gdzieś widziałam, tylko nie tam gdzie trzeba, buuuu
:-((( )

Może w ramach rewanżu tak mały link, świeży na 7ya, są tu kotek i miś
którego ktoś kiedyś szukał i dużo, dużo innych
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=anaxaret&
RubrID=16044

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

P.S. A taka chciałam być dobra, a wstyd mi....

1. Data: 2003-07-09 14:06:52

Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam pierwsze dwa (tak mi sie przynajmniej wydaje) ale jak zwykle plytki
> domciu, jutro przyniose i podesle :-)
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

Może będę mało orginalna , ale też mogę prosić
na h...@p...onet.pl

1. Data: 2003-07-20 15:00:24

Temat: Test
Od: "Gosia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Może będę mało orginalna , ale też mogę prosić
> na h...@p...onet.pl

http://www.gazeta.pl/usenet/

WROCŁAW - SPOTKANIE
[xxxx] nowe w AFRYKA na 7ya !!!!!
serwetka jak czapka!!!!!!
Piotruś Pan lub piraci?
[xxx] Poszukuję schemacków (kolejki, ciuchcie ...)