WROCLAW - gabinet

1. Data: 2001-12-22 14:34:17

Temat: WROCLAW - gabinet
Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos wie gdzie we Wroclawiu przyjmuje prywatnie dr Jerzy Zwolinski?
(informacja medyczna nie dziala od kilku dni).

Dziekuje z gory!

P.S. Oczywiscie wiem, ze trzeba sie przejsc do szpitala i dowiedziec jednak
zapytac Was chyba nie zaszkodzi:_)

Krzysiek

2. Data: 2001-12-22 21:28:18

Temat: Re: WROCLAW - gabinet
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 26-latek <w...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a025lo$9ib$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
>
> Dziekuje z gory!
>
> P.S. Oczywiscie wiem, ze trzeba sie przejsc do szpitala i dowiedziec

Czesc
Jezeli chodzi ci o dr Zwolińskiego (neurochirurga) to przyjmuje on w
gabinecie na Biskupinie na ul.Bartoszowickiej (przedłuzenie
ul.Olszewskiego).Dokładnego numeru nie pamietam ale to 200m ode mnie i moge
sie przejść i spisać nr telefonu i w jakie dni przyjmuje.Daj znac naforum
albo priva.
Pozdrawiam serdecznie
Karolina

3. Data: 2001-12-27 00:05:55

Od: "Isabell" <i...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"26-latek" pytał:
> Czy ktos wie gdzie we Wroclawiu przyjmuje prywatnie dr Jerzy
Zwolinski?
> (informacja medyczna nie dziala od kilku dni).

Witam!
Wizytówkę doktora już wyrzuciłam (i oby nigdy więcej nie była i
potrzebna), ale numery telefonu zachwoałam:
347 80 53 (gabinet na ul. Olszewskiego) <-- tutaj ustalisz termin wizyty
366 02 76 (szpital wojskowy na Weigla)
0 601 70 45 13

Życzę dużo zdrówka,
Iza

Lekarze.com - nowy portal medyczny
PCR
Trwa operacja -nagle dzwoni komórka ......
ICD10
Toksyczna rodzina