WSTRĘTNE KARALUCHY -w nowym mieszkaniu pomóżcie!!

1. Data: 2002-08-15 09:45:47

Temat: WSTRĘTNE KARALUCHY -w nowym mieszkaniu pomóżcie!!
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie pojawiły sie u nas pojedyńcze sztuki czym je skutecznie
usunąć? Mamy Baygon i Pomarańczowy Mortein ale to mało skutkuje. Wdzięczna za
wszystkie rady.

1. Data: 2002-08-16 11:51:14

Od: "LK" <L...@u...zielona-gora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyna pewna metoda to zagazować. Wziąć gościa od dezynsekcji - zagazować
mieszkanie (wyprowadzić się na 24 godziny)

Leszek

1. Data: 2002-08-16 18:10:13

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LK" < napisał w wiadomości
> Jedyna pewna metoda to zagazować. Wziąć gościa od dezynsekcji - zagazować
> mieszkanie (wyprowadzić się na 24 godziny)

Wdzięczna
> za

Przez pół roku utrzymywac maksymalną czystość w domu by nie miały co jeść,
bywa że przychodzą od sąsiadów ale jak nie znajdą nic do jedzenia to się nie
rozmnożą przynajmniej.

darek

1. Data: 2002-08-17 10:12:00

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usunąć? Mamy Baygon i Pomarańczowy Mortein ale to mało skutkuje. Wdzięczna

Męczyłem się z nimi 2-3 lata a od 3 jest spokój pojawiają się sporadycznie
pojedyncze sztuki od sąsiadów.
Po pierwsze miska gipsu i uszczelnić wszystkie łączenia ścian w pionach z
rurami ( ja dodatkowo wysypałem wiaderko piasku w wnęce z rurami bo gips gdy
rury pracowały pękał a piasek uszczelnił ). wsadziłem rękę (po łokieć ) w
piony wentylacyjne i no wysokości sufitu często są łączeni i szpary do
sąsiednich pionów wentylacyjnych . W sąsiednim bloku jeden gościu wsadził aż
od dachu w pion rurę metalową tą giętką harmonijkę i uszczelnił wlot w
mieszkaniu. Jak odizolujesz się w ten sposób od sąsiadów to zostaną tylko
swoje karaluchy do zwalczenia.
Teraz możesz truć ale skuteczność reklamowanych u nas preparatów jest
znikoma niszczy tylko część populacji a po pewnym czasie występuje odporność
robali.
U mnie 100% skuteczność daje środek o nazwie COMBAT ale jest z USA są to
plastikowe krążki z otworkami wypełnione substancją wabiącą i dodatkiem
działającym na karaluchy (bezwonne) i tu nie jestem pewien czy jest to
trucizna czy raczej coś co powoduje, że się nie rozmnażają. Działa to nie
natychmiast ale po pewnym czasie i podobno przenoszą one tą substancje na
siebie nawzajem a działa ona z opóźnieniem. Krążki mają około 5 cm i
przylepia się je w różnych miejscach ich występowania a działają przez 3
miesiące. Ja wyłożyłem je ponownie w tym roku (pojawiły się pojedyncze
sztuki) a przez ostatnie 1,5 roku miałem spokój gdy w tym czasie w naszym
bloku co kwartał było odkaraluszanie w wsypach i nachodzili nas różni co
chcieli nas uwolnić od robali co świadczy o tym, że większość w bloku ma ten
problem nadal.

Trzeba pamiętać o tym że karaluch żarcie zawsze sobie znajdzie a bez
wody w ciągu bodaj 48 godzin pada. Wcześniej jak wyjeżdżałem to blokowałem
dostęp do wody, korki do zlewu, zatykałem otwory przelewowe i do sedesu i
innych miejsc wlewałem coś odkażającego albo nawet zwykłego kreta i po 2
tygodniach po powrocie było w kuchni i przedpokoju cmentarzysko, no i
przerażenie bo człowiek nie wiedział ile tego było w domu.
Powodzenia w walce.

1. Data: 2002-08-20 20:38:50

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jeżeli Cię to zainteresuje to od kilku lat z dużym powodzeniem także na tej
grupie rozprowadzam środek na karaluchy, rybiki cukrowe, prusaki i mrówki
faraona o nazwie INSEKTENKILLER. Efektywny czas działania 4 tygodnie.
Opakowanie 200ml z atomizerem kosztuje 12zł, a 400ml z pompką 22zł. Do tego
dochodzi koszt przesyłki 8.50.Jakbyś się zdecydowała to napisz zaraz wyślę.
Pozdrawiam

> [...]
> usunąć? Mamy Baygon i Pomarańczowy Mortein ale to mało skutkuje. Wdzięczna

fugi Mapei - mieszanie ?
malowanie mieszkania a alergie
Malowanie-kilka pytan
Meble drewniane - Wrocław, Poznań i okolice
Parkiet - dwa pytania