WYJEŻDŻAM z kraju

1. Data: 2007-10-21 23:00:47

Temat: WYJEŻDŻAM z kraju
Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

po takich wyborach.
Jak przekonać męża?

Karoll

2. Data: 2007-10-22 06:22:01

Temat: Re: WYJEŻDŻAM z kraju
Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-10-22 01:00, czując nadchodzącą zimę, istota znana jako
'Karoll' zagrzebała się głębiej w kontenerze pełnym toksycznych odpadów,
opatrzonych tym oto ostrzeżeniem:

> po takich wyborach.
> Jak przekonać męża?

Poczekaj aż zaśnie. Złap kombinerkami
(chociaż lepsze będą cęgi) za części
intymne. Dla lepszego efektu przekręć.
Trzymaj, od czasu do czasu poszarpując,
aż zgodzi się na wszystko, co powiesz...

Ale lepiej weź rozbieg i baranka o ścianę...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

3. Data: 2007-10-22 10:04:54

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Karoll napisał/wrote dnia/on 2007-10-22 01:00:
> po takich wyborach.

Do Irlandii albo UK, gdzie rządzą liberałowie? Czy na Białoruś,
gdzie prezydent ma parlament po swojej stronie i władzę absolutną?

> Jak przekonać męża?

Do wyjazdu czy do rozwodu?

Ukłony
--
ŁK

4. Data: 2007-10-22 16:41:55

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po takich wyborach.
> Jak przekonać męża?
>
> Karoll

Karoll wszechstronny.

Jest jednocześnie teściem, zięciem, bliźniakiem i żonem. Choć myślałam, że w
Polsce małżeństwa homoseksualne nie istnieją.

Szkoda tylko, że po polsku marnie sobie radzi....

Monika

5. Data: 2007-10-22 17:23:20

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości
> po takich wyborach.
> Jak przekonać męża?

Wyjedź nawet bez niego. Tylko wyjedź.
Teli.

6. Data: 2007-10-22 17:55:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:

> Wyjedź nawet bez niego. Tylko wyjedź.

Niestety za granicami naszego kraju też mają internet :-(.

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2007-10-22 18:48:03

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety za granicami naszego kraju też mają internet :-(.

Chodziło mi o emigrację jednostek "niepełnych intelektualnie" poza granice
tego kraju. Obecność newsowa tego typu osób mi specjalnie nie przeszkadza -
mam KF :)
Pozdrawiam
Teli.
Zapraszam na moje aukcje:
0561

8. Data: 2007-10-23 06:59:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ffirb0$k3g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Chodziło mi o emigrację jednostek "niepełnych intelektualnie" poza granice
> tego kraju.

A to obecność za granicą pozwoli im nie rozmnażać się? ;-)

Qra

9. Data: 2007-10-23 11:27:07

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-10-23 08:59, czując nadchodzącą zimę, istota znana jako
'Qrczak' zagrzebała się głębiej w kontenerze pełnym toksycznych odpadów,
opatrzonych tym oto ostrzeżeniem:

> A to obecność za granicą pozwoli im nie rozmnażać się? ;-)

Jasne. Służby (za)graniczne stwierdziwszy
trolla mają obowiązek wysterylizowania
przed wpuszczeniem na teren danego kraju... ;)

10. Data: 2007-10-23 11:29:48

Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:ffirb0$k3g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chodziło mi o emigrację jednostek "niepełnych intelektualnie" poza granice

rozmyslam i rozmylam, stawiam sobie pytanie i nie potrafie na nie
odpowiedziec
moglabys mi w tym pomóc ? Z tresci wynika, że jestes bardzo mądrą osobą

a tu pytanie:

po czym niepelny intelektualnie poznaje niepelnego intelektualnie?
hm

liczę na rzeczową pelna doswiadczenia odpowiedz ...

pozdrawiam

Obecność newsowa tego typu osób mi specjalnie nie przeszkadza -
> mam KF :)

myślisz, ze gdy jesteśmy w pełni intelektualni nigdy nas nie spotka los
tych, których tam wrzucasz?

pozdrawiam:)

Kryzys w małżeństwie
Fatloss computer program