WYJEŻDŻAM z kraju

11. Data: 2007-10-23 14:58:10

Temat: Re: WYJEŻDŻAM z kraju
Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Oct 2007 13:29:48 +0200, karen napisał(a):
> po czym niepelny intelektualnie poznaje niepelnego intelektualnie?

Niepełny - niepełnego po porozumieniu.
A pełny - niepełnego bo braku porozumienia.
I vis a vis ;>

--
oshin, Karoll rozpoznałam po odpowiedziach ;>
dorota bugla

12. Data: 2007-10-23 16:19:36

Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Niepełny - niepełnego po porozumieniu.

wg. mnie brak porozumienia beda sobie wytykali kto pelniejszy :)

> A pełny - niepełnego bo braku porozumienia.
no, no :)

wg. mnie pełny wszystko zrobi by dotrzeć do niepełnego :)

ale może inni maja inne zdanie, które ja na pewno uszanuje:)
Sandra

13. Data: 2007-10-23 16:54:37

Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> ale może inni maja inne zdanie, które ja na pewno uszanuje:)
> Sandra

OK, ale zauważ że pondto w Polsce nie zostaje żadna poartia PRO rodzinna.
LPR i PIS niestety są zmarginalowane

14. Data: 2007-10-23 17:16:02

Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

> OK, ale zauważ że pondto w Polsce nie zostaje żadna poartia PRO rodzinna.
> LPR i PIS niestety są zmarginalowane

polityka się nie zajmuje... w Polsce było źle... jest źle... i będzie źle...

póki człowiek nie będzie człowiekiem czarno widzę przyszłość wielu... i nie
obchodzi mnie jaka partie reprezentuje by być człowiekiem z tym trzeba się
urodzić ...

Sandra

15. Data: 2007-10-23 18:01:04

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, ale zauważ że pondto w Polsce nie zostaje żadna poartia PRO rodzinna.
> LPR i PIS niestety są zmarginalowane

Po pierwsze - do dyskusji o polityce jest inna grupa;

po drugie - jeżeli już musisz pisać, to, z szacunku dla tych, co walczyli o
Polskę - pisz po polsku. A w języku polskim nie ma słów "pondto"
albo "zmarginalowane";

po trzecie - jeżeli już koniecznie musisz pisać coś na tę grupę i jeżeli w
którymś momencie uda Ci się opanować język polski, napisz koniecznie, jakim
węzłem połączono Twoją rodzinę, skoro Ty jesteś zięciem i teściem, a Twój
partner to mąż. Umieram z ciekawości;

Monika

16. Data: 2007-10-23 18:18:50

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ponadto

--
pozdrawiam K.
"The best way to get a puppy is to beg for a baby brother - and they'll

17. Data: 2007-10-23 18:25:04

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ponadto

Zapoznałam się ze stroną, do której link podałaś. Ba! Użyłam nawet opcji
wyszukiwania, a mimo tego nie znalazłam tam słowa "pondto". Możesz napisać
własnymi słowami jaką częścią mowy jest słowo "pondto" i cóż ono oznacza? ;)

A propos - kiedyś dostałam mailem tekst, z którego wynikało, że jeżeli
początek i koniec wyrazu są napisane poprawnie, a w środku brakuje liter albo
są one przeczytane, to znacząca większość czytających "zgaduje" jaki miał to
być wyraz...

pozdrawiam :)

Monika

18. Data: 2007-10-23 18:29:45

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> są one przeczytane

miało być

"są one przestawione"

19. Data: 2007-10-23 18:58:51

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, ale zauważ że pondto w Polsce nie zostaje żadna poartia PRO rodzinna.
> LPR i PIS niestety są zmarginalowane

Czy w związku z tym coś zagraża twojej rodzinie?

Tapta

20. Data: 2007-10-23 20:33:58

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

karen wrote:

> rozmyslam i rozmylam, stawiam sobie pytanie i nie potrafie na nie
> odpowiedziec
> moglabys mi w tym pomóc ? Z tresci wynika, że jestes bardzo mądrą
> osobą

Tak wynika z treści?
Fajnie.

> a tu pytanie:
>
> po czym niepelny intelektualnie poznaje niepelnego intelektualnie?

To raczej pytanie do Ciebie :)

> liczę na rzeczową pelna doswiadczenia odpowiedz ...

Nie mam w tej kwestii doświadczenia.

> Obecność newsowa tego typu osób mi specjalnie nie przeszkadza -
>
> myślisz, ze gdy jesteśmy w pełni intelektualni nigdy nas nie spotka
> los tych, których tam wrzucasz?

Możesz teraz Ty wyjaśnić o co Ci chodzi? Czyżby Karoll w roli karen ?
Styl jakby ten sam :)
T.

Kryzys w małżeństwie
Fatloss computer program