WZW

1. Data: 2004-04-09 13:57:17

Temat: WZW
Od: "ucyk" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Czy moglby ktos udzielic mi informacji na temat tego jakie jest
prawdopodobienstwo zachorowania na wzw typu B, jezeli ktos jest nosicielem
(HBs dodatnie, alat i aspat w normie).

2. Data: 2004-04-09 14:30:43

Temat: Re: WZW
Od: "Pawel" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Napisałeś:
jakie jest prawdopodobienstwo zachorowania na wzw typu B, jezeli ktos jest
nosicielem (HBs dodatnie, alat i aspat w normie).

Ja jestem w takiej sytuacji.. (KOPERNIKA - KRAKÓW, tam mnie zarazili)
dowiedziałem się o tym kilka lat później gdy chciałem zostać krwiodawcą...
Więc żyje sobie z tym wiruskiem od 7 lat (świadomie od 5) mam b. dobre
wyniki, i z tego co wiem nikogo nie zaraziłem... cała moja rodzina została
zaszczepiona po 3 latach od zarażenia (mnie) i wszyscy są zdrowi, pyza tym
mam dziewczynę Anie i ona jest zdrowa pomimo że jesteśmy razem już 9 lat...
a zaszczepiona została również 3 lata po moim zarażeniu i jest Zdrowa...
Największe prawdopodobieństwo zarażenia występuje w czasie kontaktu z
krwią, ale w moim przypadku (to samo opisane przez ciebie) z tego co wiem
nikt z mojego bliskiego kontaktu nie został zarażony!!!!
Największe prawdopodobieństwo masz jak pójdziesz do szpitala lub
dentysty!!!

ŻYCZĘ ZDROWIA!!!!
Paweł Daniec

Pomocy !!!! Wrzody
co na błyszczącą twarz?
Ból jąder
Takie cos dziwne mi sie zrobilo na nodze
Kłucie z boku u dziecka