Wada wymowy...

1. Data: 2000-01-11 08:05:07

Temat: Wada wymowy...
Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siemanko...

Nie zagladam tu w ogole, wiec bardzo bym prosil o odpowiedzi na privka
[nieladnie i niezgodnie z Netykieta, ale za duzo juz sciagam...]

Mam cos takiego u siebie od dziecinstwa:
s;c;dz;z
tych czterech nie wymawiam w ogole a na ich miejsce pojawia sie
wszystkim znane
"f". Nazwiecie to pewnie seplenieniem...
Dobra. Tylko dlaczego ja slysze podczas wymawiania te cztery zgloski, a
nie f ?

Za stary juz jestem na nauke poprawnej wymowy, ale pewne rzeczy o swoich
wadach chcialbym jednak wiedziec... Bynajmniej jak trzeba to wiem jak
wymowic, ale w mowie potocznej uzywam swojego zubozonego alfabetu.
A moze jest jakas metoda zmniejszenia tej wady ?
Jestem otwarty na wszelkie propozycje...

Dzieki !!!
--
Kenneth McCoy
+1 a=b=c=d=e=f=g=h=i=j=k=l=m=n=o=p=q=r=s=t=u=v=x=y=z

1. Data: 2000-01-11 14:36:02

Temat: Re: Wada wymowy...
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenneth McCoy napisal:
> Mam cos takiego u siebie od dziecinstwa:
> s;c;dz;z
> tych czterech nie wymawiam w ogole a na ich miejsce pojawia sie
> wszystkim znane
> "f". Nazwiecie to pewnie seplenieniem...

rada małej- idz do logopedy

> Dobra. Tylko dlaczego ja slysze podczas wymawiania te cztery zgloski, a
> nie f ?
> A moze jest jakas metoda zmniejszenia tej wady ?

tylko ktorej
tej ze nie slyszysz
czy tej, ze seplenisz
?
jak cos to od uszek jest laryngolog
a od wymowy - logopeda

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-12 11:37:22

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak cos to od uszek jest laryngolog
a to zabrzmialo bardzo ironicznie
spider.

1. Data: 2000-01-12 12:29:02

Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" wrote:

> rada małej- idz do logopedy

> tylko ktorej
> tej ze nie slyszysz
> czy tej, ze seplenisz

tej.

> ?
> jak cos to od uszek jest laryngolog
> a od wymowy - logopeda

No coz... nie za pozno ? 23 latka na karku ?

> pozdrowki
> mała

pzdr.

1. Data: 2000-01-12 20:26:19

Od: "Małgorzata Chojnowska" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenneth McCoy wrote:

> tej.

> No coz... nie za pozno ? 23 latka na karku ?

Pewnie, ze nie za pozno
Nie wiem czy zwrociles uwage jak bardzo poprawilo sie
wymowa Owsiak kiedys bardzo sie jakal (nie wiem czy tak sie nazywa jego
wada) a teraz mowi prawie zupelnie plynnie a jest juz na pewno po 40-ce

Fobie
Fenomen Owsiaka
co to jest amputyzm ?
RE: psychologia tylko dla zwichrowanych?
RE: malastansiesmiala?