Waga elektroniczna - jakiej można zaufać ??

1. Data: 2006-01-28 22:03:12

Temat: Waga elektroniczna - jakiej można zaufać ??
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zakupić elektroniczną wagę. Kiedy patrzę na oferty
w internecie, to jest całe mnóstwo różnych modeli średnio
w cenie od 50 - 300 złotych. Czy moglibyście przedstawić
swoje zdanie na temat używanej wagi elektronicznej?

Najciekawsza jaką znalazłam to KORONA 4002,
czy ktoś może korzysta z niej??

Agnes

2. Data: 2006-01-29 10:55:07

Temat: Re: Waga elektroniczna - jakiej można zaufać ??
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> swoje zdanie na temat używanej wagi elektronicznej?
>
> Najciekawsza jaką znalazłam to KORONA 4002,

ja polecam elektroniczną wagę TEFALA, model: Charm.
Jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawiam
Lea

3. Data: 2006-01-31 16:35:06

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie! Czy tylko jedna osoba wazy się na tej grupie?
Zadam może prostsze pytanie: Czy opłaca się kupować
droższą wagę, czy wystarczy tańsza? Zaznaczę, że
interesuje mnie samo ważenie bez dodatkowych
pomiarów, bo domyślam się, że one mogą podnosić
cenę wagi.

I jeszcze typowo babska wątpliwość: Czy tańsza waga
może ważyć mniej dokładnie niż droższa?? Nie znam się
na elektronice, bo baba jestem!

Agnes

4. Data: 2006-01-31 16:54:41

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnes" <s...@t...pl> wrote in message

> Ludzie! Czy tylko jedna osoba wazy się na tej grupie?

Wszyscy inni patrza w lustro. To znacznie lepszy sposób
oceny sylewtki ;-)

> [...]
> droższą wagę, czy wystarczy tańsza? Zaznaczę, że
> interesuje mnie samo ważenie bez dodatkowych
> pomiarów, bo domyślam się, że one mogą podnosić

Kup tańszą. Wszystkie elektroniczne dają zbliżone i powtarzalne
wyniki. Większość ma przekłamania +/- 0.5kg gdy staniesz bardzo
krzywo, lub się odchylisz mocno w którąś stronę.

Pomiar tłuszczu i wody jest również powtarzalny, ale raczej
orientacyjny. Dla niektórych osób prawidłowy, dla innych (np ja :)
zupełnie z kosmosu. Przy 20%BF pokazuje mi ~30%. Jednak w miarę
jak schodzę niżej, wskazania dość szybko robią się coraz bardziej
wiarygodne.

> I jeszcze typowo babska wątpliwość: Czy tańsza waga
> może ważyć mniej dokładnie niż droższa?? Nie znam się
> na elektronice, bo baba jestem!

Trudno mówić od dokładności gdy nie ma się wagi referencyjnej.
W większości tych "szklanych" (droższych i tańszych) siedzi ten
sam scalak i układy. Pokieruj się swym poczuciem estetyki i wybierz
najładniejszą za przystępną cenę ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

5. Data: 2006-01-31 19:24:25

Od: "Artur" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wage firmy SOLAC model 980
kupilem ją okolo rok temu w Media Markecie.
Na uwage zasługuje to że nie potrzeba do niej baterii
ma moduł solarny ktory zaopatruje wagę w energię.
Powtarzalność wyników jest bardzo dobra
sprawdzałem ją też z innymi wagami.
POLECAM !

Artur

6. Data: 2006-01-31 20:11:08

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Agnes" <s...@t...pl> wrote in message

Jak widać bez mężczyzn nie da się żyć !!!
Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)))))))

Agnes

7. Data: 2006-02-01 09:50:31

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Jak widać bez mężczyzn nie da się żyć !!!

to ja tez sie chce dowartosciowa
kup wage jak mowil Mancer
poziom tkanki tluszczowej mozesz z dokladnoscia wieksza niz za pomoca
wagi elekt sprawdzic za darmo tutaj

http://www.xmaxonline.com

nalezy sie zarejestrowac (za darmo) - i mozna juz w sposob bardzo
dokladny zmierzyc sklad swojego ciala - pomiar ten jest nawet bardziej
dokladny niz przy pomocy cyrkla i wagi z pomiarem.

nalezy uzbroic sie w centymetr - w Select Scale - wybrac Metric;

wpisac swoj wiek; plec (jesli nie jestes pewny skonsultuj sie ze swoim
lekarzem lub farmaceuta); wage i wzrost

potem wpisujemy swoje pomiary - ktorych jest duzo, bo jest to kalkulator
bardzo dokladny - na samym koncu - wybieramy ile dni w tygodniu
cwiczymy; ile minut; czy mamy prace lectkom, sredniom czy cienzkom i na
koncu czy jestesmy aktywni trochu, srednio trochu czy bardzo trochu.

klikamy na Calculate - i voila! - mamy gotowy wynik i zepsuty nastroj

pozd
WiRAHA

8. Data: 2006-02-01 14:55:56

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> dokladny zmierzyc sklad swojego ciala - pomiar ten jest nawet bardziej
> dokladny niz przy pomocy cyrkla i wagi z pomiarem.

Rewelacja :) Wielkie dzięki WiRAHA :)

Zobaczymy dziś wieczorem, co z tego wyjdzie.

Agnes

czy mięso jest tuczące?
diety diety diety... ktos pomoze ulozyc?
o ilosci posilkow
wątróbki rybne
dobry dietetyk - Warszawa