Re: Waga lazienkowa

From: "Zofia Gebert" <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Waga lazienkowa
Date: Sun, 11 Jul 2004 00:09:18 +0200

> wystarczy waga z funkcja tarowania:-))) poszukaj moze w boschach
> a poza tym kot 5,2 to chyba nie podchodzi pod odchudzanie?????
No właśnie niestety podchodzi. Mała jest drobnej budowy kotem. Utyła
bardzo szybko po wygaszeniu burzy hormonalnej, która ją rozwalała całe życie
(znaczy się sterylizacja w wieku lat 9) i teraz jeśli ma być nadal w miarę
zdrowym kotem, to musi schudnąć właśnie ok. 0,7 - 0,8 kg. A żeby to
zrzucanie dekagramów monitorować, muszę mieć wagę, która takie szaegóły
dokładnie podaje. Co do tarowania to jak najbardziej, do tej pory warzyłam
ją po prostu w koszyku, później odliczając jego wagę. Ale muszę mieć
pewność, że wartości po przecinku są prawdziwe, a nie z dokładnością do 0,5
kg.

Jutro więc poszukam poprostu na żywca w sklepie i kupię to co wyda mi się
najsensowniejsze. Albo jeszcze troszkę się wstrzymam, jeśli nic mnie nie
przekona.

pozdrawiam
Zosia