Waga lazienkowa

1. Data: 2004-07-09 18:14:44

Temat: Waga lazienkowa
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Jestem tu nowa, chociaż niestety temat diety nie jest mi obcy. Ale przejdę
od razu do rzeczy. Muszę kupić sobie porządną wagę elektroniczną łazienkową.
Musi być dokładna, gdyż poza sobą muszę też ochudzić kotkę, która obecnie
waży 5,2 kg, a ma zejść do 4,5 kg. Musi więc po pierwsze móc zważyć nawet
stosunkowo lekkie istoty, a po drugie być dokładna, w kwestii wartości po
przecinku. U mnie wystarczą mi postępy półkilogramowe, ale u niej każde 10
deko jest sukcesem.

Więc po tym przydługim wstępie - jakie wagi polecacie?

pozdrawiam
Zośka aka ta_nowa

2. Data: 2004-07-09 19:02:16

Temat: Re: Waga lazienkowa
Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc po tym przydługim wstępie - jakie wagi polecacie?
>
> pozdrawiam
> Zośka aka ta_nowa

Na pewno nie naszą, bo jest raczej mało dokładna. Nie wiem, jak uruchamiają
się lepsze wagi, ale naszą trzeba mocno nacisnąć i kot nie wystarczy.
Nieduże zwierzęta waży się trzymając je na rękach. Waży się siebie, siebie
ze zwierzakiem i wykonuje odpowiednie działanie arytmetyczne.

Magrat

3. Data: 2004-07-10 19:27:49

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

wystarczy waga z funkcja tarowania:-))) poszukaj moze w boschach
a poza tym kot 5,2 to chyba nie podchodzi pod odchudzanie?????
eulalka

4. Data: 2004-07-10 22:09:18

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy waga z funkcja tarowania:-))) poszukaj moze w boschach
> a poza tym kot 5,2 to chyba nie podchodzi pod odchudzanie?????
No właśnie niestety podchodzi. Mała jest drobnej budowy kotem. Utyła
bardzo szybko po wygaszeniu burzy hormonalnej, która ją rozwalała całe życie
(znaczy się sterylizacja w wieku lat 9) i teraz jeśli ma być nadal w miarę
zdrowym kotem, to musi schudnąć właśnie ok. 0,7 - 0,8 kg. A żeby to
zrzucanie dekagramów monitorować, muszę mieć wagę, która takie szaegóły
dokładnie podaje. Co do tarowania to jak najbardziej, do tej pory warzyłam
ją po prostu w koszyku, później odliczając jego wagę. Ale muszę mieć
pewność, że wartości po przecinku są prawdziwe, a nie z dokładnością do 0,5
kg.

Jutro więc poszukam poprostu na żywca w sklepie i kupię to co wyda mi się
najsensowniejsze. Albo jeszcze troszkę się wstrzymam, jeśli nic mnie nie
przekona.

pozdrawiam
Zosia

5. Data: 2004-07-10 22:22:28

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert w wiadomości news:ccppf7$99v$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> do tej pory warzyłam ją po prostu w koszyku

Dobrze, ze nie w garnku.

MSPANC

--
Jedząc pokarmy roślinne, mało wartościowe, powodujesz, że Twój organizm traci wiele
sił na ich trawienie, a niewiele ma z nich korzyści. Tym samym nie ma już nadmiaru

WIERSZYK
DO / ATKINS - czy moge prosic o jakies info?
poszukuję do badań wegetarian
dieta makrobiotyczna
wkońcu po 10 latach :)