Wahanie nastroju

1. Data: 2004-10-25 09:21:55

Temat: Wahanie nastroju
Od: "CCC" <N...@B...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam taki problem, że strasznie zmieniają mi się nastroje - od euforii do
totalnego doła (że aż ryczeć się chce). Mam 26 lat i troche mnie to dobija.
W momencie niżu nie mam ochoty nic robić, zaszył bym się w jakiejś dziurze
co by nikt nie zawracał dupy. Czasem wzbiera we mnie złość o byle bzdet
przez co cierpią często moi blizcy. W opini innych za nadto przejmuje sie
pracą, robie z małych problemów olbrzymie potwory i pomimo tego, że jak już
wejde w nastrój "wyżowy" radzę sobie z nimi bez niczego(bo to nie problemy
tak naprawde) to w "niżowym" nastroju nie chce mi sie tego tknąć nawet.
Zdarza się że dzień rozpoczynam radośnie by po 2-3 godzinach mieć znowu
doła. Itd. Byłem z tym u psychiatry a on walnął mi z grubej rury - Bioxetin.
Odstawiłem to po poaru miesiącach bo tak naprawde to dawało marny (żaden?)
sutek. Ponadto niesmowicie stresują mnie jakieś bzdety typu rozmowa z
przełożonym itp.
Myślę o odbyciu jakiejś sesji terapeutycznej - powiedzcie mi czy warto sie
za to wogóle zaberać? Czy współczesne metody walki z takim czymś są w stanie
mi pomóc? WIem że pisaniem na newsy ciezko oddac stan rzeczy jednak ktos z
doswiadczeniem i poznanym szerokim spektrum przypadkow moze wie o co mi
chodzi.

Pozdr
CCC

1. Data: 2004-10-25 10:35:14

Temat: Re: Wahanie nastroju
Od: "k...@p...onet.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doswiadczeniem i poznanym szerokim spektrum przypadkow moze wie o co mi

CCC!!!
Dobrze cię rozumię, sama mam takie wachania....
To nie oznacza od razu, że musisz chodzic na sesje terapeutyczne.
Ja radzę sobie z tym tak, że rozmawiam o tym z przyjaciółką (lepiej jest na nią
przelać wszystkie emocje :-)
Jeśli nie możesz tego znieść, to po prostu spróbuj zająć czas czymś innym
Trzymaj się - KAMA

1. Data: 2004-10-25 10:43:11

Od: "S t . A n G e R" <s...@h...heaven> szukaj wiadomości tego autora

niestety, nie mogę Ci pomóc. Ale powiem, że znam ten stan. Również w niego
często popadam, może nie tak mocno jak Ty, jednakże często mi się zdarza,
że wstaję świetnie nastawiony, a na wieczór, nie widze już sensu w dalszym
życiu :(

I tak w zasadzie co dnia. Szlag mnie już trafia...

1. Data: 2004-10-25 20:58:29

Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S t . A n G e R" <s...@h...heaven> napisał w wiadomości
> [...]
> życiu :(
>
> I tak w zasadzie co dnia. Szlag mnie już trafia...

to moze rozmowa z kims kto pesymista nie bywa dała by pocieche?

czesto takie wygadanie sie daje efekty...

1. Data: 2004-10-26 18:24:50

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

CCC wrote:

> [...]
> ktos z doswiadczeniem i poznanym szerokim spektrum przypadkow moze wie o

Brzmi jak bipolar personality disorder (dwubiegunowe zaburzenie osobowosci,
psychoza maniakalno-depresyjna, depresja dwubiegunowa) -- jesli nastroje
zmieniaja sie w cyklu kilkudniowym, max. raz-dwa na dobe.
Moze borderline personality disorder (pograniczne zaburzenie osobowosci),
jesli nastroje zmieniaja sie czesciej.

1. Nauczyc sie z tym zyc
2. Skorzystac z pomocy specjalisty-psychiatry (ktory moze zapisac leki
przecwidepresyjne i stabilizujace nastroj) oraz psychologa (ktory pomoze
utrwalic zmiany)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Ten cię kocha, przez kogo płaczesz.
-- Miquel Cervantes"

[SPRZEDAM] TESTY PSYCHOLOGICZNE Anastasi, Urbina
Pomóżcie, pilne
Narodowy Test IQ
rozmyślania przy kawie
Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB