Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?

Data: 2017-11-30 11:02:05
Temat: Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
-i-niemiec-trzeba-stworzyc-jedno-panstwo,nId,1031570

> zacytuj te petycje. moze masz racje, moze nie. nie wiem.
> zacytuj w calosci, to porozmawiamy, czy cos jest pewne.

Tu masz wszystko:
http://blogmedia24.pl/node/43553
Jeśli kiedykokwiek chciałbyś do tego tematu wrocić, wpusz w Google ,,zabić
księży".

> czy moze tylko maz jA ZMUSIL, CZY Zania podpisal.

Daj spokoj. Hitlera też zmusili?
:-\
Herbert NIE podpisał - wolał iść kopać torf. Czyli - nie siedziec w ciepłym
mieszkanku czekając na comiesięczne przydziały na papier do pisania oraz
inne profity w ramach Związku Literatów :->

Zmusić - do pisania miłosnych peanów na cześć Stalina?
A podpisała wspólnie z tzw. śmietanką intelektualną.

> az tak ikselkus wyrazne, ze podpisujacy zadnych talentow nie mieli.

WSZYSCY oni je mieli:
Karol Bunsch, Jan Błoński, Władysław Dobrowolski, Kornel
Filipowicz,późniejszy mąż Szymborskiej, Andrzej Kijowski, Jalu Kurek,
Władysław Machejek, W. Maciąg, Sławomir Mrożek, Tadeusz Nowak, Julian
Przyboś, T. Sliwiak, Maciej Słomczyński *Joe Alex*, Wisława Szymborska,
Żydówka, Olgierd Terlecki, H. Vogler, Adam Włodek,(pierwszy mąż
Szymborskiej K. Barnaś, Wł. Błachut, J. Bober, Wł. Bodnicki, A. Brosz, B.
Brzeziński, B. M. Długoszewski, Ludwik Flaszen, J. A. Frasik, Z. Groń,
Leszek Herdegen, B. Husarski, J. Janowski, J. Jaźwiec, R. Kłyś, W.
Krzemiński, J. Kurczab, T, Kwiatkowski, J. Lowell, J. Łabuz, H. Markiewicz,
Bruno Miecugow, synus to idol telewzji TVN, szkło kontaktowe, Hanna
Mortkowicz-Olczakowa, Stefan Otwinowski, A. Polewka, M. Promiński, E.
Rączkowski, E. Sicińska, St. Skoneczny, A. Świrszczyńska, K. Szpalski, Jan
Wiktor, Jerzy Zagórski, Marian Załucki, Witold Zechenter, A. Zuzmierowski,
K. Żejmo.

> a ona miala. na moj rozum to dziwne jakies.
> zreszta pewnie masz racje, tylko ze istnieje roznica pomiedzy nia,
> a Tuskiem czy Walesa

Nie ma żadnej.
Wszyscy troje kłamali Narodowi.
Wszyscy troje działali przeciw Narodowi - w interesie wroga i czerpali z
tego korzyści.

> - jej mozna postawic za cos jeden pomnik.
> im nie mozna postawic zadnego.

Naprawdę wyobrażasz sobie obok siebie w jednym narodzie pomnik
Stoczniowców, Popiełuszki - i stalinówki, sbeckiego kapusia i
antypolskiego szkodnika??????

--
XL
http://fakty.interia.pl/new-york-times/news-rosliny-