Walka z komarami

1. Data: 2005-06-07 05:18:58

Temat: Walka z komarami
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Zastanawiam się nad kupnem lampy owadobójczej na komary, takiej świecąco na
niebieska/fioletowo.

Czy ktoś z was używa może takiej lampy? Jak się sprawuje?

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2005-06-07 16:43:56

Temat: Re: Walka z komarami
Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> niebieska/fioletowo.
>
> Czy ktoś z was używa może takiej lampy? Jak się sprawuje?

może są lepsze i gorsze
ja kupiłem taką z Praktikera i raczej słabo ciągnęła do siebie komary...

rokko

3. Data: 2005-06-07 19:03:26

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-07 07:18, futrzak napisał(a):
> [...]
> niebieska/fioletowo.
>
> Czy ktoś z was używa może takiej lampy? Jak się sprawuje?

Jeśli chcesz polować taką lampą na komary, to odpuść sobie. Mam taką
lampę wygraną w krzyżówce i to nie jakieś gówno, tylko za kilka stówek,
co i tak nie zmienia faktu iż nigdy jeszcze nie udało się nią upolować
żadnego komara. Owszem innego latającego dziadostwa (ćmy i jeszcze
jakieś inne latające stworzenia) to owszem na nie działa i to nawet
lepiej niż powinna gdyż przyciąga chyba wszystkie z okolicy. Jak do tej
pory używałem jej w domu, to przez otwarte okna wlatywało tego znacznie,
znacznie więcej niż przy normalnie otwartym oknie (bez włączonej lampy).
W sumie efekt odwrotny do zaplanowanego.
Co udało się upolować przy pomocy lampy można jest obejrzeć na jej
dnie, gdzie spadają wszystkie niedopalone resztki. Mankamentem też jest
to, iż w momencie uśmiercania ofiary lampa wydaje z siebie bardzo
nieprzyjemny trzask, no cóż 5 kV robi swoje - prawie jak na egzekucji
krzesłem elektrycznym (wrażenia dźwiękowe zapewne bardzo zbliżone).
Na komary używam raida butelka z płynem wkręcona do urządzenia, które
podgrzewa coś na zasadzie knota. To owszem działa na 100% - nie tylko na
komary, ale trzeba używać przy otwartym oknie, no chyba że chce się
zostać kolejnym upolowanym obiektem.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

4. Data: 2005-06-07 19:22:09

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam dwie lampy: pierwsza kosztowała coś koło 50 zł a druga 10 na bazarze.
Pierwsza jest na tyle skuteczna, że mogę ją w ciemno polecić. Raz w tygodniu
spod lampy wyrzucam pół pojemnika uśmierconych krwiopijców. Ta druga lampa
łapie też komary, ale ma tak małą moc, że, gdy już kilka jest złapanych na
siatce to napięcie spada do tego stopnia, że kolejni krwiopijcy nie dostają
"za swoje".
Generalnie odradzam wszelkie lampy z żarówką. Musi byc świetlówka.
Jack

5. Data: 2005-06-08 05:02:00

Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Dziekuje Wam za opinie.
Pozostane przy offie i rajdzie ;)

Pozdrawiam
futrzak

6. Data: 2005-06-08 06:24:31

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Jun 2005 21:03:26 +0200
Olo <w...@j...cy> wrote:

> [...]
> lampę wygraną w krzyżówce i to nie jakieś gówno, tylko za kilka
> stówek, co i tak nie zmienia faktu iż nigdy jeszcze nie udało się nią

to chyba jednak znaczy, ze jest kiepska
moi rodzice posiadaja jakas lampe - poluje az milo
nie potrafie powiedziec, na ile skuteczna procentowo, bo nie liczylem
komarow przed i po, ale na pewno w jakims stopniu skuteczna

Sierp

Piekarnik i płyta gazowa do zabudowy, jak?
Reklamacja po dwóch latach?
Materac JYSK - prosze o porade
skorzystanie z ubezpieczenia
zwężanie swetrów