Wanna Riho ?

1. Data: 2006-03-05 19:13:55

Temat: Wanna Riho ?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z uwagi na nieco nietypowy układ łazienki (okno, już wykonane przyłącza może w
nienajszczęsliwszym miejscu) długo
szukałem wanny i w koncu natrafiłem na markę Riho.
Interesuje mnie wanna w kolorze (najchetniej aegeis ewentualnie pergamon) przykładowo
typu Dorado z systemem
napowietrzania HIT Aero + Microban + obudowa + parawan nawannowy.
Ciekawi mnie opinia osób, które uzytkują wannę Riho.
Nie sa one same w sobie najdrozsze - choc dopłata za kolor inny niz pergamon boli
bardzo.
Czy w miare niedrogie bedzie znaczyło kiepskie?
JaC

2. Data: 2006-03-06 05:20:31

Temat: Re: Wanna Riho ?
Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> [...]
bardzo.
> Czy w miare niedrogie bedzie znaczyło kiepskie?

czesc,

od 2 lat mam wanne Riho, model Sobek (akrylowa) i złego słowa nie moge
powiedziec. W dodatku była 4 razy tańsza niż porównywalna wymiarami
blaszana Kaldewei.

3. Data: 2006-03-06 09:50:15

Od: Sierp <sierpno?spam@sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:

> [...]
> najdrozsze - choc dopłata za kolor inny niz pergamon boli bardzo. Czy w
> miare niedrogie bedzie znaczyło kiepskie? JaC

mam wanne riho jukon (czy yukon) od 1,5 roku - bez zastrzezen

Sierp

4. Data: 2006-03-06 11:42:10

Od: "CrazyIvan" <d...@w...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Podepnę się pod temat i też zapytam doświadczonych, bo chcę kupić wannę Riho
Dorado z parawanem szklanym, profilowanym. Na co zwracać uwagę? Czy w cenę
wliczony jest osprzęt typu: rurki, złączkiu itd? Czy montaż musi być
autoryzowany, czy da radę zrobić to przeciętnie inteligentna "złota rączka"?
Czy kupując wannę Riho warto również kupić resztę "bieli" Riho? Chodzi mi o
to, czy ich odcienie bieli poszczególnych kolekcji istotnie różnią się od
powszechnie dostępnych firm na rynku (umywalki, sedesy itp)?

5. Data: 2006-03-06 13:46:52

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

CrazyIvan wrote:
> [...]
> to, czy ich odcienie bieli poszczególnych kolekcji istotnie różnią się od
> powszechnie dostępnych firm na rynku (umywalki, sedesy itp)?

Ja dostałem nóżki tylko razem z wanną. Zagłówki i syfon kupiony
oddzielnie (innej firmy). Co do koloru to u mnie wanna Riho+ceramika
Roca i nie ma widocznej roznicy.
Nie wiem jak skomplikowana jest wanna Dorado ;) ale ze strony Riho
sciągniesz sobie wymiary i instrukcje monatżu o ile pamietam.

http://www.riho.cz http://www.riho.pl

do użytkoników piekarnika EOB6637
co sadzicie o lodowkach samsunga?
muszla klozetowa