Wanna i prysznic czy 2 w 1?

1. Data: 2006-08-09 18:27:32

Temat: Wanna i prysznic czy 2 w 1?
Od: medea <e...@W...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Będę niedługo urządzać dość dużą łazienkę, ponad 8mkw. Czy warto w niej
robić prysznic i wannę osobno, czy lepiej zrobić takie 2 w 1, czyli
wannę z parawanem? Dodam, że w wielu takich samych wielkościowo
łazienkach widziałam prysznic i wannę i spokojnie się wszystko mieści
łącznie z umywalką, bidetem i kibelkiem, nie robiąc przy tym wrażenia
przesytu. Ja jednak mam wątpliwości, czy robić jedno i drugie.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-08-09 18:29:33

Temat: Re: Wanna i prysznic czy 2 w 1?
Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@W...poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> umywalką, bidetem i kibelkiem, nie robiąc przy tym wrażenia przesytu. Ja
> jednak mam wątpliwości, czy robić jedno i drugie.

Jezeli masz dosyc miejsca, to rob oddzielnie
Ilona

3. Data: 2006-08-09 18:39:51

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łącznie z umywalką, bidetem i kibelkiem, nie robiąc przy tym wrażenia
> przesytu. Ja jednak mam wątpliwości, czy robić jedno i drugie.

Mam wanne z parawanem. To kompromis, a nie dobre rozwiazanie. Polecam
zrobic osobno.

Dzis zrezygnowalbym z wanny na rzecz prawdziewgo prysznica. Szybciej,
taniej, mniej miejsca, mniej chlapania.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

4. Data: 2006-08-09 21:04:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> Dzis zrezygnowalbym z wanny na rzecz prawdziewgo prysznica. Szybciej,
> taniej, mniej miejsca, mniej chlapania.

Problem w tym, że obecnie mam tylko prysznic i wanny mi bardzo brakuje,
głównie ze względu na dziecko, ale i ja od czasu do czasu bym się
wymoczyła ;-).

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-08-09 21:16:34

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> Problem w tym, że obecnie mam tylko prysznic i wanny mi bardzo brakuje,
> głównie ze względu na dziecko, ale i ja od czasu do czasu bym się
> wymoczyła ;-).

ja sobie kupilem wanne firmy Riho
http://www.riho.pl/vana-s.htm?55

do tego mozna dokupic specjalny parawan (dosc.. bardzo drogi :-) ok.
1500pln) i w tej czesci okraglej tworzy sie taki prysznic)
Jakiestam rozwiazanie to jest... mi osobiscie w kabinach prysznicowych
jest za ciasno

Sierp

6. Data: 2006-08-09 22:20:21

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@W...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Będę niedługo urządzać dość dużą łazienkę, ponad 8mkw. Czy warto w niej
> robić prysznic i wannę osobno

Warto. :-)
Iwona

7. Data: 2006-08-10 12:39:57

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> łącznie z umywalką, bidetem i kibelkiem, nie robiąc przy tym wrażenia
> przesytu. Ja jednak mam wątpliwości, czy robić jedno i drugie.

Tylko osobno!!!
8 m. kw to z pewnością wystarczająca powierzchnia, aby przy
rozsądnym zagospodarowaniu, postawić nawet dość dużą wannę i
kabinkę 90x90.

o ile oczywiście nie jest to 8 m2 w jaikimś dziwnym, łamanym
kształcie...

Pozrawiam:
eplytki.pl

8. Data: 2006-08-10 12:40:05

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]

8 m. kw to z pewnością wystarczająca powierzchnia, aby przy
rozsądnym zagospodarowaniu, postawić nawet dość dużą wannę i

o ile oczywiście nie jest to 8 m2 w jakimś dziwnym, łamanym
kształcie...

Pozrawiam:
eplytki.pl

9. Data: 2006-08-10 12:48:52

Od: mm <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Osobno jest lepiej bo prysznic ma niskie wejście i płaską podłogę, co jest
wygodniejsze. Na w ogóle nie używam ani prysznica ani wanny. Okazuje się że
wystarczy przebierać codziennie bieliznę i myć się nie trzeba.

10. Data: 2006-08-10 17:42:47

Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wanna i prysznic zdecydowanie.
Alternatywę opiszę tak

ni to pies ni to wydra cóś na kształ świdra

--
PZDR, miszka_
> [...]
> umywalką, bidetem i kibelkiem, nie robiąc przy tym wrażenia przesytu. Ja
> jednak mam wątpliwości, czy robić jedno i drugie.

test
ogrzewanie geotermiczne ???
klimatyzator przenośny z dwiema rurami
Kwadratowa kabina poszukiwana (90, szkło)
Parkiet tanio - producent [SPAM]