Wanna metalowa i akrylowa

1. Data: 2004-03-15 07:48:08

Temat: Wanna metalowa i akrylowa
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Musze kupic w tym tygodniu wanne i mam duzy problem, bo nie wiem jaki typ
wybrac. Poczytalam sobie na archiwum grupy o wadach i zaletach obu
(akrylowej i metalowej) co nie ulatwilo mi wyboru ;). Juz prawie
zdecydowalam sie na wanne akrylowa 170x75 cm. Ale jak to bedzie z tymi
odksztalceniami, utrzyma ciezar pelnej wody i 2 osob (waga w normie ;) )? Bo
jakas taka miekka i gietka mi sie wydaje... A jak stac na niej na stojaco i
brac prysznic to nie "wklesnie" sie w tym miejscu? I jak jest z tym
rysowaniem - czy rzeczywiscie tak latwo ja porysowac i jakie sa mozliwosci
pozniejszego odnowienia...

Pozdrawiam i czekam na rady
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-03-15 09:30:04

Temat: Re: Wanna metalowa i akrylowa
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brac prysznic to nie "wklesnie" sie w tym miejscu? I jak jest z tym
> rysowaniem - czy rzeczywiscie tak latwo ja porysowac i jakie sa mozliwosci

Ja tam zdecydowanie polecam akrylową.
W starym mieszkaniu miałam (mam nadal, bo mieszkania jeszcze nie sprzedałam)
wannę akrylową, a w nowym metalową. I różnica jest nieporównywalna. Gdybym
miała odrobinę wolnej gotówki, z chęcią wymieniłabym tę metalową wannę,
mimo, że poprzedni właściciele mieszkania świeżo wyremontowali łazienkę, a
wymiana wanny wiąże się ze sporym bałaganem.

A.

1. Data: 2004-03-15 19:34:18

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdecydowalam sie na wanne akrylowa 170x75 cm. Ale jak to bedzie z tymi
> odksztalceniami, utrzyma ciezar pelnej wody i 2 osob (waga w normie ;) )?

tak

> A jak stac na niej na stojaco i
> brac prysznic to nie "wklesnie" sie w tym miejscu?

Nie

> I jak jest z tym
> rysowaniem - czy rzeczywiscie tak latwo ja porysowac

trudno

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

Re: TV 29 cali i bezpieczna odleglosc ?
drzwi drewniane do łazienki
Co jest warty piec Ariston??
bateria nawannowa