Wanna obudowana cegłami

1. Data: 2002-09-24 08:15:35

Temat: Wanna obudowana cegłami
Od: "bluefive" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam świeżo obudowaną cegłami wannę - b. ładnie toto wygląda. Cegły
pomalowałem duluxem i zastanawiam się nad zabezpieczeniem powierzchni przed
wodą i ewentualnym "obkopywaniem". Może znacie jakiś środek do impregnacji
tego typu powierzchni, aby dało się to myć bez ścierania warstwy farby?

Dzięki za wszelkie uwagi.

Pozdr
Rafał

1. Data: 2002-09-25 10:20:37

Temat: Re: Wanna obudowana cegłami
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego nie pomalowałeś "lateksem" - z tego co wiem to tę farbę można
"szorować".

Pozdr
Darek

Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego typu powierzchni, aby dało się to myć bez ścierania warstwy farby?

Re: Jak lepiej/taniej gotowa wodPrdem czy gazem?
Maly grzejnik elektryczny
farba do drzwi?
filtr do wody
TBS Salwator z Krakowa