Wanna z akrylu

1. Data: 2001-09-23 11:04:45

Temat: Wanna z akrylu
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę Was pomóżcie mi w rozwiązaniu zagadki. Jak wyczyścić kamień i nalot z
mydła z wanny akrylowej, wiem że nie wolno jej czyścić agresywnymi środkami
więc jak to zrobić?
Dorunia

1. Data: 2001-09-24 08:21:40

Temat: Re: Wanna z akrylu
Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam wanne akrylowa od ponad dwoch lat i... nie ma na niej ani sladu kamienia
(woda bardzo twarda i na innych sanitariatach kamien osadza sie strasznie
szybko), a zabrudzenia czyszcze zwyklymi dostepnymi srodkami typu mleczko,
np cif.
Pozdrawiam
Aga

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9okfjr$cb8$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-24 20:31:56

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> napisał w
wiadomości news:9omq9f$iv7$1@h1.uw.edu.pl...
> [...]
> Aga
>
> Niestety u mnie pod kranem i z boku na półce pojawił się kamień, niestety
mleczkiem typu Cfi i tym podobnymi specyfikami nie daje się tego usunąć.
Dorunia

1. Data: 2001-12-03 11:37:51

Temat: Odp: Wanna z akrylu
Od: "mariusz" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Proszę Was pomóżcie mi w rozwiązaniu zagadki. Jak wyczyścić kamień i nalot
> mydła z wanny akrylowej, wiem że nie wolno jej czyścić agresywnymi
> [...]
pozdro M

Radom
pytanie do kobiet
Pytanie do Kobiet