Wapno

11. Data: 2009-03-06 18:40:38

Temat: Re: Wapno
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie zawsze (samo wapno), kiedy przejechałam się tramwajem przez
> całe miasto do pracy w porze kwitnienia traw.
Może jadłeś za mało sera?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

12. Data: 2009-03-06 23:02:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." napisał:

> kiedy powstały wątpliwości, juz nie wiem czy mi pomoże ;-)

Kup takie, które nie będzie miało w nazwie nic wspólnego z wapniem.
Np. Satural ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2009-03-07 20:43:25

Od: "rabar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Może jadłeś za mało sera?

ser ma jakieś właściwości przeciwalergiczne? ;>
z nieukrywanym zaciekawieniem pytam! może coś przegapiłam?

pozdrwiam
raB

14. Data: 2009-03-07 20:48:52

Od: "rabar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wyprowadzcie mnie z błędu!

Podepnę się pod wątek - bo pytanie moje też dotyczy wapna.

Usłyszałam jakiś czas temu opinię, że spożywanie dużych ilości wapna może
spowodować zwapnienie żył ;>
Niestety już bez opisu, czym takie zwapnienie miałoby się objawiać.
Google niestety milczą na ten temat, co każe mi podejrzewać, że to jednak
największa bzdura ze wszystkich zasłyszanych.
Jednak ponieważ od czasów dziecięcia mam wieczne problemy skórne o podłożu
alergicznym i na zalecenie dermatologa trochę już tego wapna się
naużywałam - więc ciekawi mnie jednak trochę, czy aby na pewno to bajka.

Pozdrawiam
raB :)

15. Data: 2009-03-08 09:24:05

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Wapń działa delikatnie przeciwobrzekowo i przeciwwysiękowo,

Właśnie - próbowałam drążyć temat - i nie bardzo się udało robić to
samodzielnie... Otóż - w Irlandii nic na ten temat nie wiedzą... Pracuję w
aptece, pytam o to irlandzkich farmaceutów /zwłaszcza w ubiegłorocznym sezonie
alergii pyłkowych/ - i robią wielkie oczy. Czy w takim razie badania nad
skutecznością preparatów wapnia w leczeniu symptomów alergii są
niejednoznaczne? Chciałabym się w rozmowie z nimi podeprzeć jakimiś
publikacjami... Nowy sezon się zbliża - chciałabym polecać preparaty wapnia
klientom, ale jednocześnie chciałabym mieć w ręku jakieś argumenty.

Inna sprawa, że preparaty te są tutaj z reguły łączone - z witaminami D i K...
Bardzo trudno o "czystą" formę.

Jeśli ktoś z klientów pyta o preparaty wapnia napomykając o alergii, a do tego
szuka rozpuszczalnych tabletek - to na 90% Polak. Reszta - to Czesi albo
Słowacy ;-)

Ania

Dziwne problemy z sercem
Operacja przepukliny pachwinowej a jazda na nartach
pakiet medyczny dla osoby niepełnosprawnej
Gdzie dobra protetyka w warszawie
data ważności leku