Warszawa.Okna pcv.Mam tylko 3 dni..

1. Data: 2007-05-04 15:04:46

Temat: Warszawa.Okna pcv.Mam tylko 3 dni..
Od: a...@y...com szukaj wiadomości tego autora

3 dni urlopu i chcialem zakupic okna.Z pcv.Nie chcialbym zmarnowac
owych 3 dni tylko na szukaniu tej najbardziej atrakcyjnej oferty.Marzy
mi sie o zalatwieniu tego wszystkiego w jeden dzien.
Wiec szukam miejsca gdzie wiekszosc firm z oknami jest w jednej
okolicy.
Co proponujecie?? aha Tak miej wiecej to mam okolo 150m biezacych do
wymiany

2. Data: 2007-05-08 12:42:31

Temat: Re: Warszawa.Okna pcv.Mam tylko 3 dni..
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@y...com wrote:
> Wiec szukam miejsca gdzie wiekszosc firm z oknami jest w jednej
> okolicy.
Bartycka.

Zmywarka Candy CDW 365 S
Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...
Usuniecie listew z frontow mebloscianki z lat 80-tych
Czy przed polozeniem gladzi....
System do podlewania warzyw i trawy