[Warszawa] manicure

1. Data: 2005-06-14 13:23:54

Temat: [Warszawa] manicure
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

do warszawianek-urodzianek: gdzie w Centrum mozna sobie
zrobic przyzwoity, zwykly manicure (czysto, sprawnie i
porządnie, z dobra relacja jakosci do ceny).

-- kasica

1. Data: 2005-06-14 13:44:20

Temat: Re: [Warszawa] manicure
Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm, kiedy jeszcze mieszkalam w Warszwie chodzilam na manicure do Pan
przyjmujacych przy dziale z kosmetykami w galerii centrum.
szybki i fajny manicure, na kosmetykach sally hansen.
2 lata temu za francuski placilam 35 zl, nie wiem jak teraz.

Pozdrawiam

Eli

pl...

1. Data: 2005-06-14 13:55:33

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"elizunia" <g...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> szybki i fajny manicure, na kosmetykach sally hansen.
> 2 lata temu za francuski placilam 35 zl, nie wiem jak teraz.

teraz tam jest "galeria kosmeteria" i nie mam pojecia, czy sa
tam jeszcze te panie. m.in dlatego pytam :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-14 14:14:02

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> do warszawianek-urodzianek: gdzie w Centrum mozna sobie
> zrobic przyzwoity, zwykly manicure (czysto, sprawnie i
> porządnie, z dobra relacja jakosci do ceny).

W Holiday Inn jest Happy Studio - ja chodze na pedicure do ich oddzialu
przy metrze Wilanowska i jestem bardzo zadowolona, czysto sprawnie i
porzadnie wlasnie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-15 20:27:10

Od: "Madzia" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic przyzwoity, zwykly manicure (czysto, sprawnie i
> porządnie, z dobra relacja jakosci do ceny).

A ja chodzę do Erisa na Racławicką i za manicure płacę 45 zł, a obsługa jest
super. Ostatnio, w związku z tym że lato nadchodzi, zrobiłam sobie też
pedicure, no i po prostu rewelacja! A do tego pani wszystkie cążki etc
wyjmuje ze sterylnych torebek. Polecam
Madzia

1. Data: 2005-06-16 10:09:05

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madzia" <m...@t...net> napisał(a):

> [...]
> super. Ostatnio, w związku z tym że lato nadchodzi, zrobiłam sobie też
> pedicure, no i po prostu rewelacja! A do tego pani wszystkie cążki etc

dzieki :)

a tak cos w niewielkim promieniu od Pl.Konstytucji, Mokotowska,
Piekna, Wilcza?
jest tu tych salonow i salonikow troche, ale ja sie boje lezc
w ciemno :(

-- kasica

1. Data: 2005-06-16 10:55:43

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jun 2005 12:09:05 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<5...@n...home.net.pl>:

>a tak cos w niewielkim promieniu od Pl.Konstytucji, Mokotowska,
>Piekna, Wilcza?

na pl. Konsytucji w hotelu MDM jest salon Frydzińska. kiedyś robiłam
tam sobie tipsiory, dośc długo nawet. fabryka, ale porządna.

http://www.salonfrydzinska.pl/index_pl.html

amg

jasna karnacja - opalanie
Pytanie trochę z innej beczki!!
BEZPŁATNE KURSY ZAWODOWE - Oferta dla Mazowsza
Suszarko-lokówka
pigulki