Suszarko-lokówka

1. Data: 2005-06-14 06:55:31

Temat: Suszarko-lokówka
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Chciałam kupić taką suszarkolokówkę ponieważ muszę co dzień kręcić sobie
włosy.Na co powinnam zwrócić uwagę przy zakupie? chodzi mi o to żeby za
bardzo nie popalić włosów .Czy te szczotki są zwykłe metalowe czy są
wykonane z jakichś innych materiałów , które by tak nie niszczyły włosów.
Jeśli ktoś się orientuje to będę wdzięczna za pomoc.
Z góry bardzo dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2005-06-14 08:48:50

Temat: Re: Suszarko-lokówka
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:

> [...]
> włosy.Na co powinnam zwrócić uwagę przy zakupie? chodzi mi o to żeby za
> bardzo nie popalić włosów .Czy te szczotki są zwykłe metalowe czy są

??? Z tego, co widzialam w sklepach wiekszosc jest plastikowa. Ja mam
Babyliss, ale chyba nie ma juz w sprzedazy tego modelu (kupilam jakies
cztery lata temu). Generalnie produkty tej firmy sa okay, a poza tym
suszarko-lokowka to nie jest jakies strasznie skomplikowane urzadzenie i
jesli tylko kupisz produkt jakiejs normalnej firmy, to nie powinnas miec
powodow do narzekan.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-06-15 20:33:05

Od: "Madzia" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wykonane z jakichś innych materiałów , które by tak nie niszczyły włosów.
> Jeśli ktoś się orientuje to będę wdzięczna za pomoc.

Używam suszarko-lokówki codziennie od paru ładnych lat. Mam philipsa z dwoma
wymiennymi końcówkami i opcją nawilżania włosów gorącą parą. Fryzurę układam
w góra 10 minut, a urządzenie jest nadzwyczaj poręczne.
Włosy przesuszają się (w żadnym wypadku nie powiedziałabym, że palą) w
bardzo niewielkim stopniu, wystarczy raz na tydzień używać maski
nawilżającej i jakiegoś dobrego szamponu (osobiście preferuję SP Welli), a
wszystko będzie ok. Włosy się nie łamią ani też nie rozdwajają.
Pozdrawiam
Madzia

1. Data: 2005-06-16 18:03:41

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@t...net> napisał w wiadomości

> Używam suszarko-lokówki codziennie od paru ładnych lat. Mam philipsa z
> dwoma wymiennymi końcówkami i opcją nawilżania włosów gorącą parą.

A, mozesz podac dokłądne info, typ. model itd

Gosia

1. Data: 2005-06-18 08:09:43

Od: "Madzia" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> A, mozesz podac dokłądne info, typ. model itd
>
> Gosia

Nazywa się satin styles aqacondition z serii Philips beauty.
Madzia

pigulki
Chwale i nie chwale. Do wlosow.
"trwalsze" ususanie włosów