Warszawa spotkanie???

1. Data: 2003-05-05 10:56:18

Temat: Warszawa spotkanie???
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No i cooooooo???? W tym tygodniu???? w czwartek??? jakos tak zapamietalo mi
się , że w czwartek. W Cafe Brama jak zwykle, czy może już ogródki koło
pomnika Mickiewicza otworzyli???
16-17?????
Będę się chwalic kawałkiem patchworka ręcznie wydłubanym:)))) NIECH KTOS
PRZYJDZIE!!!:))))
I się steskniłam:))))))

ZosiaN - Alienora

1. Data: 2003-05-05 19:01:14

Temat: Re: Warszawa spotkanie???
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i cooooooo???? W tym tygodniu???? w czwartek??? jakos tak zapamietalo
mi
> się , że w czwartek. W Cafe Brama jak zwykle, czy może już ogródki koło
> pomnika Mickiewicza otworzyli???

Niestety, nie otworzyli, buuuuuuu.

> 16-17?????
> Będę się chwalic kawałkiem patchworka ręcznie wydłubanym:)))) NIECH KTOS
> PRZYJDZIE!!!:))))
> I się steskniłam:))))))

Ja mogę być. Patchworka chętnie obejrzę, ale nie licz na to mnie zarazisz.
Uodpornił mnie ciągły brak czasu :))
Dostosuję się do daty i godziny. Też się stekniłam.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-05-05 20:12:08

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> pomnika Mickiewicza otworzyli???
> 16-17?????
> Będę się chwalic kawałkiem patchworka ręcznie wydłubanym:)))) NIECH KTOS

Pewnie że przyjdzie, ale raczej w okolicach 18.00, najpierw obowiązki,
niestety :(

> I się steskniłam:))))))

Każdy by się stęsknił za takim towarzystwem ;)

Pozdrawiam
Julita wciąż w nastroju bieszczadzkim

1. Data: 2003-05-06 00:09:27

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze od 17, w czwartek w Bramie. Ja bede w kazdym razie i juz klikam do
Stynki.

sekutnica EKS co nie umie gotowac

1. Data: 2003-05-06 06:10:06

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomnika Mickiewicza otworzyli???
> 16-17?????
> Będę się chwalic kawałkiem patchworka ręcznie wydłubanym:)))) NIECH KTOS

Ja bym zrobila trzecie podejscie zeby przyjsc po raz pierwszy - a co:) do
trzech razy sztuka:)
17 mi pasuje, moze byc? moge przyniesc niedokonczony obrazek krzyzykowy i
serwetke malutka ktora dlubie dla przypomnienia sobie machania szydelkiem:)
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-05-06 06:37:52

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No to super:)))) Zbiera się gromadka:))))
Sekutnica, kochana! Pamiętasz o linijkach????
Rozmawiałam wczoraj po nocy ze Stynką na gg i chyba przyjdzie:)))

Buziaki!

ZosiaN - Alienora

1. Data: 2003-05-06 12:55:45

Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> No to super:)))) Zbiera się gromadka:))))

Dziewczyny Kochane, a jak dlugo zamierzacie tam siedziec? Pytam bo koncze
zajecia dopiero okolo 20:00 :( i musialabym jeszcze dojechac z Pragi....
Pozdrawiam
Kaja

1. Data: 2003-05-06 19:59:57

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sekutnica, kochana! Pamiętasz o linijkach????

Pamietam, pamietam, zapisane :)

sekutnica EKS co nie umie gotowac

1. Data: 2003-05-07 07:11:14

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny Kochane, a jak dlugo zamierzacie tam siedziec? Pytam bo koncze
> zajecia dopiero okolo 20:00 :( i musialabym jeszcze dojechac z Pragi....

O:((( Kaja, ja to tak zwykle koło 19 uciekałam. teraz moge dłużej być, bo
dziecko już nie takie malusie (hihi roczek w długi weekend skończyła:))) ale
tak o 20 to już na pewno będę zmykać:(((((
Nie wiem jak inne dziewczyny...
Ale jakby co to trzymajmy sięzasady "co sięodwlecze to nie uciecze" i ...
nastepnym razem:))))
Pozdrawiam:)))
ZosiaN - Alienora

1. Data: 2003-05-08 07:53:07

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewuszki, to do 17 dzisiaj! Aha Stynka chora bardzo, moze jej nie być...
Pozdrawiam:)))
Mam różne patchworkowe obrazki do oglądania:) na papierze.

ZosiaN - Alienora

zlikwidowane numery muliny DMC
Szukam xxx
do Ani D.
Szukam wyrobów firmy Framecraft lub podobnych
[patchwork] Szycie dalej.... a wlasciwie pikowanie