Warsztat świadomości ciała - Being In Movement (4-5.11.2006)

1. Data: 2006-10-09 08:09:25

Temat: Warsztat świadomości ciała - Being In Movement (4-5.11.2006)
Od: Aikido Tanren Dojo <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, możliwe że ktoś na grupie będzie zainteresowany uczestnictwem w
warsztacie:

http://tanren.pl/content/view/68/47/

Pozdrawiam

Przemek Gawroński
--
AIKIDO TANREN DOJO - Warszawa - Mokotów - Ursynów - Natolin - Kabaty
info: http://www.tanren.pl/ tel.: 0-501-51-66-66 email: d...@t...pl

2. Data: 2006-10-10 03:58:06

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aikido Tanren Dojo" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> info: http://www.tanren.pl/ tel.: 0-501-51-66-66 email:
d...@t...pl
> ul.Kulczyńskiego 2, Metro: Imielin/Natolin, Autobus:

Szkoda. że to tylko reklama.
Iż niema z kim gadać.

Czy ktoś z "tutejszych guru" przeanalizował temat?
Czuje coś? W temacie.

ett
Bo spytam ks. :-)))

3. Data: 2006-10-10 07:15:02

Od: Aikido Tanren Dojo <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.10.2006 eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał/a:

> Szkoda. że to tylko reklama.
> Iż niema z kim gadać.
>
> Czy ktoś z "tutejszych guru" przeanalizował temat?
> Czuje coś? W temacie.

Na podanej stronie jest trochę materiałów na temat Being In Movement,
ale prześle je również tutaj:

o prowadzącym:
http://www.beinginmovement.com/teachers.htm

o samej metodzie:
http://www.beinginmovement.com/bim.htm

jedno z opracowań Paula Lindena:
http://www.beinginmovement.com/catalog/product_info.
php?cPath=21&products_id=33

Więcej o warsztacie (ze strony):

Warsztat jest skierowany do osób zawodowo zajmujących się pomaganiem
innym, psychoterapeutów, pracowników medycznych, nauczycieli pracy z
ciałem, masażystów oraz osób uprawiających sztuki walki pracujących z
ofiarami nadużyć fizycznych. W ramach zajęć będą przyswajane techniki
rozwijające świadomość ciała zaczerpnięte z treningu "Being In Movement",
które tworzą efektywne uzupełnienie tradycyjnych metod pracy.

Paul Linden jest specjalistą w dziedzinie pracy z ciałem, twórcą metody
treningowej Being In Movement oraz współzałożycielem Centrum Nauk Ruchu
w Columbus (Columbus Center for Movement Studies). Posiada doktorat z
Wychowania Fizycznego, szósty stopień mistrzowski w Aikido, pierwszy
stopień mistrzowski w Karate, jest również instruktorem Metody
Feldenkraisa pracy z ciałem. Ma bogate doświadczenie w pracy z oraz
nauczania ludzi takich jak: sportowcy, muzycy, kobiety w ciąży, ofiarami
przemocy w dzieciństwie oraz dziećmi z zaburzeniami uwagi. Jest autorem
kilku książek, miedzy innymi:

"Comfort at Your Computer: Body Awareness Training for Pain-Free
Computer Use" (dostępnej w www.empik.com),

"Winning is Healing: Body Awareness and Empowerment for Abuse Survivors",

"Felling Aikido: Body Awareness Training as a Foundation for Aikido Practice",

"Teaching Children Embodied Peacemaking: Body Awareness, Self-Regulation
and Conflict Resolution" .

Pozdrawiam

Przemek

4. Data: 2006-10-10 12:20:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> info: http://www.tanren.pl/ tel.: 0-501-51-66-66 email:
d...@t...pl
> ul.Kulczyńskiego 2, Metro: Imielin/Natolin, Autobus:

Dzięki.
Powiedz, czy mógłbym przysiąść na macie z mistrzem?
Czy tylko oglądać, tło pokazu?

ett

A jak Twoje "kung fu"?

5. Data: 2006-10-10 17:17:55

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aikido Tanren Dojo <d...@t...pl> napisał(a):

A czy znasz może gdzie można znaleźć jakiś warsztat, na którym
będzie obecny sam RYO TE TORI HAISHIN UNDO ?

> Przemek Gawroński

pozdrawiam,
puciek.

6. Data: 2006-10-11 11:26:57

Od: Aikido Tanren Dojo <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.10.2006 puciek2 <p...@N...gazeta.pl> napisał/a:
> A czy znasz może gdzie można znaleźć jakiś warsztat, na którym
> będzie obecny sam RYO TE TORI HAISHIN UNDO ?

Jasne, w większości klubów aikido na każdym treningu :)

Pozdrawiam

Przemek

7. Data: 2006-10-11 11:29:19

Od: Przemek Gawronski <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.10.2006 eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał/a:
> Dzięki.

Drobiazg.

> Powiedz, czy mógłbym przysiąść na macie z mistrzem?

A dlaczego miałbyś nie móc?

> Czy tylko oglądać, tło pokazu?

Raczej pokazu nie będzie.

> A jak Twoje "kung fu"?

Na tyle dobrze na ile można by się spodziewać.

Pozdrawiam

Przemek

8. Data: 2006-10-11 13:53:17

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, w większości klubów aikido na każdym treningu :)

Dzięki, skoro tak to będę go musiał jeszcze raz obejrzeć w akcji.
Podziwiam go za to, że jest taki wyluzowany i nieźle rozciągnięty.
Dziewuchy też za nim szaleją.

> Pozdrawiam
>
> Przemek

ja również,