Warto kupic cos w ... Czechach?

1. Data: 2005-07-19 12:04:38

Temat: Warto kupic cos w ... Czechach?
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jade na 10 dni do Czech. Czy jest tam cos na co warto zwrócić uwagę? Ciuchy,
kosmetyki?

Pozdrawiam,
Nancy

1. Data: 2005-07-19 12:47:14

Temat: Re: Warto kupic cos w ... Czechach?
Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> wrote in message
> Jade na 10 dni do Czech. Czy jest tam cos na co warto zwrócić uwagę?
> Ciuchy,
> kosmetyki?

Pigulki anty :-)) Nie wiem jak teraz, ale jeszcze rok temu jak bralam,
jezdzilam regularnie, bedac w Polsce, za miedze i kupowalam takie trzypaki,
tanio, bo jedno bylo w zasadzie gratis, jesli porowna sie ceny z polskimi
:-)

s_s

1. Data: 2005-07-19 13:17:25

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

svenja_svensson <a...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> tanio, bo jedno bylo w zasadzie gratis, jesli porowna sie ceny z polskimi

to polskie recepty są tam ważne? a jak z dostępnością różnych rodzajów
pigułek, mają tam wszystko to, co u nas?

1. Data: 2005-07-19 13:19:23

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy napisał/a w news:dbiq8n$nts$1@news.onet.pl:

> Jade na 10 dni do Czech. Czy jest tam cos na co warto zwrócić
> uwagę? Ciuchy, kosmetyki?

Z Pragi możesz przywieźć słynne mydełka.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-07-19 14:07:05

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nancy napisał:

> Jade na 10 dni do Czech. Czy jest tam cos na co warto zwrócić uwagę? Ciuchy,
> kosmetyki?

Wiekszosc alkoholi: piwo, likiery, wodka. Jak sie nie myle i pamiec mnie
nie zawodzi to ogolnie spozywka tez jest tansza, w tym tez slodcze. Te
ich slynne "Lentilki" :) Zycze udanych zakupow :)

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-19 15:14:19

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lentilki
czekoladę studencką z galaterką i bakaliami
mydełka z pragi
i pistacje :)

miłych zakupów
Lamia_

1. Data: 2005-07-19 15:20:29

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justa napisał:

> to polskie recepty są tam ważne? a jak z dostępnością różnych rodzajów
> pigułek, mają tam wszystko to, co u nas?

Wiem od osób, które jeździły do Czech po bardzo drogie w Polsce leki do
stymulacji hormonalnej, że nie było problemu z honorowaniem recept, a
apteki są zaopatrzone lepiej od polskich (tzn. leki, na które u nas
trzeba czekać i zamawiać z wyprzedzeniem, tam były dostępne od ręki).
Jak zwykle u Pepików lepiej, a w Polsce nic się nikomu nie opłaca...
Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2005-07-19 15:35:14

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 17:20:29 +0200, in pl.rec.uroda Lady Huncwot
<l...@a...pl> wrote in <dbj5nf$jpb$2@news.onet.pl>:

> [...]
>trzeba czekać i zamawiać z wyprzedzeniem, tam były dostępne od ręki).
>Jak zwykle u Pepików lepiej, a w Polsce nic się nikomu nie opłaca...

Bolesna generalizacja. Ale cóż, wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma,
prawda?

amg, która nie lubi takiego gadania
--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-07-19 16:34:51

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dbiq8n$nts$1@news.onet.pl...
> Jade na 10 dni do Czech. Czy jest tam cos na co warto zwrócić uwagę? Ciuchy,
> kosmetyki?

Już kiedyś pisałam o kosmetykach Dermacol - pielęgnacyjnych.
Naprawdę tanie i dobre.
Poza tym oni często mają szybciej niż my nowości takich firm jak Dove, czy
Nivea, warto popatrzeć.
A jeśli chodzi o jedzonko to nie zapomnij o utopencach - pyszne, marynowane w
occie serdelki, do piwa, czy na szybką kolację rewelacja:) Mniam mniam, chyba
pojadę na zakupy bo mi się pokończyły czeskie smakołyki.

Kaśka

1. Data: 2005-07-19 17:05:01

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...
> Z Pragi możesz przywieźć słynne mydełka.

Kurczę.
Jakie mydełka?
Nie słyszałam nic o żadnych mydełkach, oświećcie mnie, proszę.
Gdzie to i co to?

Kaśka

masowo wypadaja mi wlosy ;(
nie-antyperspiranty?