nie-antyperspiranty?

1. Data: 2005-07-19 07:19:08

Temat: nie-antyperspiranty?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się ostatnio zastanawiałam, czy sprzedają jeszcze dezodoranty
nie-antyperspiranty? Chodzi mi o takie, które nie zostawiają białych śladów.
Zdaje się, że chyba Masumi są takie "zwyczajne", ale ja bym chciała coś
bardziej świeżego (tylko, żeby nie pachniał ogórkami albo skoszoną trawą!).
Macie jakieś propozycje ogólnodostępnych dezodorantów w jakiejś rozsądnej
cenie? Ja to się boję kupować, bo nie chcę czegoś, co wygląda potem na
ubraniu dość nieładnie. Używam antyperspirantu w kamieniu, tego z apteki,
ale czasem chciałabym psiknąć się czymś pachnącym.

Majka

1. Data: 2005-07-19 08:49:57

Temat: Re: nie-antyperspiranty?
Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubraniu dość nieładnie. Używam antyperspirantu w kamieniu, tego z apteki,
> ale czasem chciałabym psiknąć się czymś pachnącym.

Sa-tylkoo, ze teraz wystepuja zazwyczaj pod nazwa "body spray", chociżby z
Avonu (do kazdych perfum jest zapach w kulce i w sparayu i te w sparayu na
pewno nie zostawiaja sladow). Ale na rynku jest mnostwo takich

1. Data: 2005-07-19 15:17:09

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sq4ty napisał:

> Tak się ostatnio zastanawiałam, czy sprzedają jeszcze dezodoranty
> nie-antyperspiranty?

Owszem, sprzedają, np.:
- Secret Key deodorant - wersja Elegant, fioletowa (inne kolory są
antyperspirantami)
- Nivea - jeden rodzaj sprayu też jest zwykłym dezodorantem.

Generalnie patrz po składzie - antyperspiranty mają w składzie związki
aluminium, dezodoranty - nie.

Badałam tę sprawę jakiś czas temu, kiedy postanowiłam, że w weekendy
(kiedy mam czas na ew. prysznic w ciągu dnia) będę używać zwykłych
dezodorantów zamiast antyperspirantów.
Nie potrafię ocenić, czy to prawda, że te ostatne są aż tak szkodliwe,
ale strzeżonego... itd. Zawsze to dwa dni w tygodniu bez aluminium ;-)

Pozdrawiam,
LH

1. Data: 2005-07-20 09:58:20

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-07-2005 o 17:17:09 Lady Huncwot <l...@a...pl> napisał:

> Owszem, sprzedają, np.:
> - Secret Key deodorant - wersja Elegant, fioletowa (inne kolory są
> antyperspirantami)
> - Nivea - jeden rodzaj sprayu też jest zwykłym dezodorantem.

A czy występują one w postaci kulki?
Szukam jakiegokolwiek dezodorantu, o neutralnym zapachu w kulce,
nie produkują czegoś takiego?

> Generalnie patrz po składzie - antyperspiranty mają w składzie związki
> aluminium, dezodoranty - nie.

Mam rexone activ reserve niby _deo_roll_on_ , a z tyłu pod odklejaną
naklejką malutkimi literkami, że to jednak antyptyperspirant i w składzie
czywiście ma aluminium.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-07-21 07:37:03

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A czy występują one w postaci kulki?
> Szukam jakiegokolwiek dezodorantu, o neutralnym zapachu w kulce,
> nie produkują czegoś takiego?

Jeśli chcesz bezzapachowy dezodorant, i do tego antyperspirant, który nie
brudzi, to proponuję zakupić w aptece "Super Deo", taki w kamieniu. Działa
moim zdaniem bardzo dobrze.
A ja potrzebuję czegoś właśnie zapachowego, żeby trochę pachnieć :D.

Maja

1. Data: 2005-07-21 08:47:26

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-07-2005 o 09:37:03 sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał:

> Je?li chcesz bezzapachowy dezodorant, i do tego antyperspirant, który nie
> brudzi, to proponuj? zakupiae w aptece "Super Deo", taki w kamieniu.
Właśnie nie ma być antyperspirantem! ;)

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

kosmetyczka-dojazd do domu