[Wrocław] to co z lipcowym spotkaniem?

1. Data: 2005-07-18 12:02:18

Temat: [Wrocław] to co z lipcowym spotkaniem?
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tak na wszelki wypadek przypominam, że miałyśmy iść na lody 26.07. Kto
za, kto przeciw, kto się wstrzymuje?

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-07-19 12:34:12

Temat: Re: [Wrocław] to co z lipcowym spotkaniem?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 18 lipca 2005 14:02
użytkownik Asia Witek, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ja tak na wszelki wypadek przypominam, że miałyśmy iść na lody 26.07. Kto
> za, kto przeciw, kto się wstrzymuje?

Mnie nie bedzie. Zjedzcie i wypijcie za mnie, bede z wami laczyc sie
duchowo :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-07-19 16:04:02

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Jul 2005 14:02:18 +0200, Asia Witek wrote:

> Ja tak na wszelki wypadek przypominam, że miałyśmy iść na lody 26.07. Kto
> za, kto przeciw, kto się wstrzymuje?

Mozliwe ze sie pojawie (pewnie z plecakiem i duuuza torba, bo
prawdopodobnie bede odbierac zamowienie avonowe)
O ktorej sie spotykamy?

--
Magda

1. Data: 2005-07-21 19:16:25

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darth Magda" <t...@n...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dbj871$frf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mozliwe ze sie pojawie (pewnie z plecakiem i duuuza torba, bo
> prawdopodobnie bede odbierac zamowienie avonowe)
> O ktorej sie spotykamy?

myślę że spokojnie możemy się umówić na GG bo jakoś chętnych nie widać, nie
słychać ;)
Czy 18.30 będzie dobrą godziną?

pozdr
Asia

1. Data: 2005-07-22 15:00:21

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dbg5lj$hhh$1@news.dialog.net.pl,
niejaki(a): Asia Witek z adresu <a...@S...pl> napisał(a):

> Ja tak na wszelki wypadek przypominam, że miałyśmy iść na lody 26.07.
> Kto za, kto przeciw, kto się wstrzymuje?

Mnie nie bedzie, bo zostane gdzies porwana przez meza w ramach takiej malej
rocznicy :-)

--
Kometa
"A przecież nie cały umieram,

1. Data: 2005-07-24 15:41:29

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

>Ja tak na wszelki wypadek przypominam, że miałyśmy iść na lody 26.07. Kto
>za, kto przeciw, kto się wstrzymuje?
>
>pozdr
>Asiek

Ja raczej będę.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-07-25 13:47:06

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 18 lipca 2005 14:02
> użytkownik Asia Witek, sącząc kawkę, wyklepał:

Kto

mnie jednak nie będzie :(

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-07-26 19:51:34

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Jul 2005 14:02:18 +0200, Asia Witek wrote:

> Ja tak na wszelki wypadek przypominam, że miałyśmy iść na lody 26.07. Kto
> za, kto przeciw, kto się wstrzymuje?
> Asiek

No i po spotkaniu. Kto nie był niech żałuje
--
Magda

1. Data: 2005-07-27 11:45:26

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darth Magda napisał/a w news:dc645a$2m8$1@atlantis.news.tpi.pl:

> No i po spotkaniu. Kto nie był niech żałuje

A ktoś w ogóle był? ;)

--
Zofia Rakowska
```````````````````````````````````````

1. Data: 2005-07-27 15:53:07

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:Xns96A08BF32E2B8mojatfurczoscradosna@193.42.231
.152,
niejaki(a): mips z adresu <m...@o...pl> napisał(a):

> A ktoś w ogóle był? ;)

Obstawiam, ze Ula i Magda :-)

--
Kometa
"A przecież nie cały umieram,
to co we mnie niezniszczalne trwa!"

[WRO] Manicure w domu - szukam
powiększenie piersi przez silikon może zaszkodzić?
biustonosze comexim
Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )
depilacja laserowa - wlosy na plecach