Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )

1. Data: 2005-07-17 22:49:28

Temat: Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )
Od: "Maciek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

mam pytanie:
czym moglbym sobie golic wlosy na glowie, aby byla calkiem lysa ? W chwili
obecnej robie to maszynka do wlosow, ale bo takim zabiegu i tak wlosy
pozostaja dlugosci okolo 2 mm a chcialbym aby glowa byla calkiem lysa. W
zeszlym roku wlosy smarowalem pianka do golenia i najzwyczajniej golilem je
maszynka tzw. jednorazowka. Efekt byl super, ale taka maszynka to sam nie
moge sie golic bo jest nie wygodnie, wiec zawsze potrzebuje drugiej osoby.
Zastanawiam sie wiec nad maszynka do brody, zeby golic nia wlosy sam
(podobnie jak to robie maszynka do wlosow). Dobry to jest pomysl czy nie?
Napiszcie cos ;) .

Pozdrawiam.

1. Data: 2005-07-17 22:51:39

Temat: Re: Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )
Od: "Maciek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> maszynka tzw. jednorazowka. Efekt byl super, ale taka maszynka to sam nie
> moge sie golic bo jest nie wygodnie, wiec zawsze potrzebuje drugiej osoby.

niewygodnie ;)

1. Data: 2005-07-19 09:14:34

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> czym moglbym sobie golic wlosy na glowie, aby byla calkiem lysa ?
Maszysnką jednorazową do zarostu, maszynką elektryczną do golenia, brzytwą.

> zeszlym roku wlosy smarowalem pianka do golenia i najzwyczajniej golilem
je
> maszynka tzw. jednorazowka.
Tak trzymać.

Efekt byl super, ale taka maszynka to sam nie
> moge sie golic bo jest nie wygodnie, wiec zawsze potrzebuje drugiej osoby.
A to niby dlaczego? Przecież np. gilette z podwójnym ostrzem jest bardzo
wygodna, można na oślep jeździć nią i nie obawiać się skaleczeń.W czym
problem - męczą ci się ręce?

> Zastanawiam sie wiec nad maszynka do brody, zeby golic nia wlosy sam
> (podobnie jak to robie maszynka do wlosow). Dobry to jest pomysl czy nie?
Jak napisałam, znam takich co u nich ta matoda na głowie działa. IMHO, jest
bardziej męcząca i upierdliwa niż jednorazówka i zajmuje duzo więcej czasu.
Jest więc to metoda gorsza. Możesz zawsze spróbować u kolegi, który taką
posiada, bo wydawanie kupy kasy na coś, czego masz używać tylko na skórę
głowy, a być może ci się nie sprawdzi w praktyce - to kiepski pomysł.

Pozdrawiam,
Akulka

> Napiszcie cos ;) .
>
> Pozdrawiam.

depilacja laserowa - wlosy na plecach
Maseczka na twarz
Program/strona model(3d, 2d) na ktorym mozna dobierac ubrania
jaki to preparat? ??
depilator