biustonosze comexim

1. Data: 2005-07-18 06:57:20

Temat: biustonosze comexim
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o opinie użytkowniczek poniższych biustonoszy. Mam dość spory biust i
zastanawiam się czy nie zrobię głupoty zamawiając je. Najbardziej interesuje
mnie opinia Pań z miseczką F,G.

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. Mona.

http://www.comexim.pl/sklep_szczegoly.php?id=1
http://www.comexim.pl/sklep_szczegoly.php?id=15

1. Data: 2005-07-18 20:50:15

Temat: Re: biustonosze comexim
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

mona wrote:
> [...]
> zastanawiam się czy nie zrobię głupoty zamawiając je. Najbardziej interesuje

tych modeli nie znam, ale mam Julie i odpowiadala moim oczekiwaniom
(mam F, obecnie chyba w porywach do G). biustonosz starannie
uszyty, z mocnego, nierozciagliwego materialu, z szerokimi
ramiaczkami, wygodny, dobrze trzyma i jest tak ladny, jak na
zdjeciu. na razie sklep moge tylko polecic.

-- kasica

Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )
depilacja laserowa - wlosy na plecach
Maseczka na twarz
Program/strona model(3d, 2d) na ktorym mozna dobierac ubrania
jaki to preparat? ??