powiększenie piersi przez silikon może zaszkodzić?

1. Data: 2005-07-18 08:56:42

Temat: powiększenie piersi przez silikon może zaszkodzić?
Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i zapraszam do odpowiedzi na moje pytania.
Mianowicie mam 24 lat i chciałabym poddać się zabiegowi powiększenia piersi
z A do B przez wszczepienie silikonu. W przyszłym roku wychodzę zamąż i
planujemy mieć dzieci zastanawiam się czy to nie będzie miało wpływu na moją
zdolność karmienia piersią czy od tej strony nic się nie zmieni i nie
uszkodzi. Generalnie chodzi mi oto czy mając częściowe sztuczne piersi można
bez problemu mieć dzieci i wykarmić je piersią?
I jeszcze jedno gdzie (do kogo) najlepiej udać sie w tym celu aby czuć się
bezpiecznie?

1. Data: 2005-07-18 10:30:25

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdolność karmienia piersią czy od tej strony nic się nie zmieni i nie

Nie jestem ekspertem i powiem tylko to, co słyszałam: zalezy od sposobu
przeprowadzenia operacji i samego implantu. Wiem, że są implanty które na pewno
uniemożliwiają karmienie piersią. Czy wszystkie - nie wiem:/ Myslę że rozmowa z
chirurgiem plastycznym rozwieje Twoje wątpliwości bardziej, niż pytanie na tej
grupie.
PS. może poczekaj z tym jakiś czas?... Wychodzisz za mąż, urodzisz dzieci - po
porodzie piersi same Ci trochę urosną. Po co ci te sztuczności w ciele... (to
tylko moje zdanie)

1. Data: 2005-07-18 17:55:10

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. może poczekaj z tym jakiś czas?... Wychodzisz za mąż, urodzisz
> dzieci - po
> porodzie piersi same Ci trochę urosną. Po co ci te sztuczności w ciele...
> tylko moje zdanie)

ogladalam na discovery (bodaj?) program o skutkach implantow...
od popekanych kilkuletnich implantow do kobiety, ktora stracila przez nie
wzrok.
Mysle ze Kroofka ma racje, po ciazy raczej na pewno bez chemii bedziesz
miala B :)

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-07-18 18:03:55

Od: "Agucha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze Kroofka ma racje, po ciazy raczej na pewno bez chemii bedziesz
> miala B :)

Ma, ma racje.a w ciąży jakie beda piękne, potem troche zmaleją, ale i tak
beda wieksze niż przed ciążą. Przynajmniej mi tak zostało!

Aga

1. Data: 2005-07-18 18:22:01

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:
> [...]
> wykarmić je piersią?
> I jeszcze jedno gdzie (do kogo) najlepiej udać sie w tym celu aby

Poczytaj sobie fora http://www.kamilo.net [trzeba sie zarejestrowac ale to
nie boli :)] i http://users.nethit.pl/forum/forum/cialo/ znajdziesz duzo
informacji. Szczegolnie na kamilo byl poruszany watek o operacji
powiekszania przed ciaza - oprocz aspektu karmienia jest jeszcze problem
powiekszajacego sie biustu i mozesz sobie zniszyc efekt operacji i wtedy
nalezy jeszcze robic korekte. Osobiscie mam bardzo duzy naturalny biust ale
czytam to forum z ciekawosci. Sa tam dziewczyny przed i jak po operacjach.

Zazula

1. Data: 2005-07-19 12:38:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 18 lipca 2005 12:30
użytkownik Kroofka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nie jestem ekspertem i powiem tylko to, co słyszałam: zalezy od sposobu
> przeprowadzenia operacji i samego implantu. Wiem, że są implanty które na
> pewno uniemożliwiają karmienie piersią. Czy wszystkie - nie wiem:/

Sa implanty wszczepiane pod miesien i pod gruczol. Moze od tego to zalezy?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

biustonosze comexim
Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )
depilacja laserowa - wlosy na plecach
Maseczka na twarz
Program/strona model(3d, 2d) na ktorym mozna dobierac ubrania