[WRO] Manicure w domu - szukam

1. Data: 2005-07-18 11:50:46

Temat: [WRO] Manicure w domu - szukam
Od: "G G" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

jakiś czas temu widziałam na słupach ogłoszenie pt. "Manicure, w domu,
tanio", niestety wtedy moje pazurki były w opłakanym stanie, teraz, kiedy im
się troche polepszyło, chciałabym zaprosić do siebie taką manicurzystkę
(domyślam się, że nie jest to osoba, która ma własny gabinet, tylko raczej
traktuje to jako dodatkowe zajęcie i przychodzi do klientek z kuferkiem
przyborów i lakierów). W związku z tym pytanie - czy macie może namiary na
taką dziewczynę? Jak kształtują się ceny jej usług?
Mieszkam w okolicach carrefoura,

pozdrawiam

G G

1. Data: 2005-07-18 22:14:41

Temat: Re: [WRO] Manicure w domu - szukam
Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyborów i lakierów). W związku z tym pytanie - czy macie może namiary na
> taką dziewczynę? Jak kształtują się ceny jej usług?

ja moge to zrobic. jestem kosmetyczka i wlasnie szukam kogos kto potrzebuje
mnie. skontaktuj sie ze mna:a...@v...pl

1. Data: 2005-07-19 17:41:52

Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyborów i lakierów). W związku z tym pytanie - czy macie może namiary na
> taką dziewczynę? Jak kształtują się ceny jej usług?

No tak!!! z rozpedu nie zauważylam, ze z Wrocka jestes... trudno. Ale moze
znasz kogos w Poznaniu, kto mnie potrzebuje?? :)
A jesli chodzi o ceny to nie biora wiecej niz w salonie-od 15 do 25, jesli z
jakims zabiegiem pielegnacyjnym. Mam kumpele, ktora czesto bywa we Wrocku, a
niedlugo bedzie tam na stale.Jak chcesz to Cie z nia skontaktuje...

powiększenie piersi przez silikon może zaszkodzić?
biustonosze comexim
Maszynka do golenia wlosow ( na glowie ;) )
depilacja laserowa - wlosy na plecach
Maseczka na twarz