[WRO] Manicure w domu - szukam

From: "G G" <h...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: [WRO] Manicure w domu - szukam
Date: Mon, 18 Jul 2005 13:50:46 +0200

Witam serdecznie,

jakiś czas temu widziałam na słupach ogłoszenie pt. "Manicure, w domu,
tanio", niestety wtedy moje pazurki były w opłakanym stanie, teraz, kiedy im
się troche polepszyło, chciałabym zaprosić do siebie taką manicurzystkę
(domyślam się, że nie jest to osoba, która ma własny gabinet, tylko raczej
traktuje to jako dodatkowe zajęcie i przychodzi do klientek z kuferkiem
przyborów i lakierów). W związku z tym pytanie - czy macie może namiary na
taką dziewczynę? Jak kształtują się ceny jej usług?
Mieszkam w okolicach carrefoura,

pozdrawiam

G G