Re: Warto uczyć Linuksa

From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Warto uczyć Linuksa
Date: Thu, 25 Nov 2004 16:30:20 +0100

W odpowiedzi na pismo z dnia czw 25. listopada 2004 13:54 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane Sławomir Żaboklicki:

> Czy to nie Ty pisałeś, że masz kłopoty z frekwencją?

Nie wiem, zależy. Licealiści chodzą OK, ale niektórzy gimnazjaliści potrafią
się nie pojawiać na zajęciach wcale... Natomiast szósteczka dla Ciebie, za
pytanie nie na temat zupełnie.

> Po co? Chodziło Ci o to, że są porządni (np. często się myją)? Czy też
> budzą dzikie żądze i są pożądani?

Tak tak... Nie wiemy co odpowiedzieć, to dowalimy się do błędu
ortograficznego... Klasyczne.

> A może wykształcony inaczej?

No. Inaczej niż reszta baranów. Bo dobrze wykształcony. Ale znów sobie coś
piszesz radośnie nie na temat. Znów 6 punktów :)

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Uwaga! nie jestem w stanie korespondować z posiadaczami konta na serwerze
gazeta.pl. Jeśli chcesz do mnie pisać, użyj innego konta.