Wasza opinia o kosmetykach Ziaja

1. Data: 2004-03-25 11:13:26

Temat: Wasza opinia o kosmetykach Ziaja
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji? Poki co testuje trzy produkty:
krem pod oczy Biomin, balsam brązujący Sopot i maseczkę BioBalans.
Odpowiada mi zapach i konsystencja tych kosmetyków. Cena tez jest bardziej
niz przystepna ;).Czy na dłuższą metę te produkty zdaja egzamin? Chodzi mi o
to, czy nie uczulaja a przede wszystkim przynosza widoczny rezultat
uzywania.
pozdrawiam
Darka

1. Data: 2004-03-25 11:19:40

Temat: Re: Wasza opinia o kosmetykach Ziaja
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, ale zapomnialam jeszcze o żelu LipoCell Bloker z kompleksem
antycellulit. Dostalam go wczoraj od kolezanki, ktorej zel nie chcial sie
wchlonąć i sie "lepił". U mnie nic takiego nie nastapilo. Jakie macie
doswiadczenia z ta seria? Czy jest tak dobra jak np. ta z Avonu?

1. Data: 2004-03-25 11:37:03

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

bardzo dobre, niedrogie produkty, do tego polskie i nie testowane na
zwierzatkach

Poki co testuje trzy produkty:
> krem pod oczy Biomin, balsam brązujący Sopot i maseczkę BioBalans.

seria sopot jest rewelacyjna, po balsamie nie ma zaciekow, daje b. ladny
koloryt skory, dlugo sie trzyma, zapach troche mocny, ale coz...samoopalacz

> Odpowiada mi zapach i konsystencja tych kosmetyków. Cena tez jest bardziej
> niz przystepna ;).Czy na dłuższą metę te produkty zdaja egzamin? Chodzi mi
> to, czy nie uczulaja a przede wszystkim przynosza widoczny rezultat

ja oprocz tego co wymienione uzywam kremu do cery naczynkowej PhytoActiv-
bardzo dobry na noc i lagodzi zaczerwienienia.

Uzywalam tez Cellblokera ale nie widzialam efektow ani zadnej roznicy, ot
balsam po prostu. Uzylam dwa opakowania.

lubie firme za polskosc i cene, krem pietruszkowy pod oczy i balsam
jogurtowy tez sa fajne i bardzo tanie.

pozdr
magda

1. Data: 2004-03-25 12:08:53

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niz przystepna ;).Czy na dłuższą metę te produkty zdaja egzamin? Chodzi mi
> to, czy nie uczulaja a przede wszystkim przynosza widoczny rezultat

Mnie nie uczulaja. Cena rowniez baardzo mi odpowiada :-) Rowniez bardzo
chwale krem Biomin pod oczy, serie Sopot i balsamy HerbikaPlant. Zabieram
sie wkrotce za kolejne produkty tej firmy :-) Pani z drogerii pod blokiem
zacznie mnie chyba lubic ;-)

Kometa GG 2138081
" Idealnego meza poznaje sie zwykle po tym,
ze jest on zonaty z inna kobieta" Faye Dunaway

1. Data: 2004-03-25 12:24:56

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

Seria antybakteryjna TIN TIN. Peeling, maseczka, krem. Tanie i dobre,
polecam :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2004-03-25 13:41:30

Od: "asiek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

obecnie używam balsamu oliwkowego do ciał Ziaji i musze przyznac ze dla mnie
(skóra mocno przesuszona ze skłonnością do pękających naczyniek ) jest
rewelacyjny , szybko sie wchłania i super nawilża skóre , a do tego cena ok. 8
zł. :):)

pozdrawiam serdecznie
Asiek (nowa na grupie)

1. Data: 2004-03-25 14:03:32

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał
.tpi.pl...
> Witam!
> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

Bardzo je lubie. W czolowce: maslo kakaowe krem i balsam, balsam oliwkowy,
balsam Sopot na lato, krem Phytoactiv do naczynkowej na noc, plyny do
higieny intymnej (melon szczegolnie) ;))

1. Data: 2004-03-25 14:42:32

Od: "Kruszyzna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> niz przystepna ;).Czy na dłuższą metę te produkty zdaja egzamin? Chodzi mi
> to, czy nie uczulaja a przede wszystkim przynosza widoczny rezultat

Trudno powiedziec, czy uczulaja, czy nie. Mnie jedne "Ziajowe" kosmetyki
uczulaja, inne nie :) Czeba wybadac na sobie ot co :)
Moi faworyci to seria pomaranczowa antycellulitowa -
mmmmmmmrrrrrrrrrrauuuuu!!!

1. Data: 2004-03-25 15:06:15

Od: Kometa <k...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asiek napisał:
> [...]
> rewelacyjny , szybko sie wchłania i super nawilża skóre , a do tego cena ok. 8

Witaj Asiu!
Odpowiadaj prosze pod postem i tnij zbedne cytaty. Tak bedzie bardziej
czytelnie dla wszystkich :-) A do Twojej opinii nt. balasamow Ziaji
przychylam sie z calego serca :-)

Kometa

Greetings from Mandrake

1. Data: 2004-03-25 15:20:34

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja jestem pod wielkim wrazeniem Balsamu z maslem kakaowym, dobrze sie
wchlania, no i ten zapach... hmmm zostaje na skorze kilka dobrych godzin,
pozdrawiam
Malgoska

[Kraków] Petrole
ile kosztuje Cliniqe?