Re: Wasze preferencje polityczne...

611. Data: 2011-10-09 06:49:01

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-09 00:13, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja ten zestaw widuję już w okresie, kiedy słoniątko jest jeszcze w wózku.
> No ale medea nie widuje :-]

Wóżkowe musi być obłe. Inaczej zapewne jest chore, anemiczne, ma robaki,
suchoty albo matka chude mleko daje.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

612. Data: 2011-10-09 07:02:24

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> A ja marzę o tym, żeby ludzie nie pisali "siakaś".
>
> P.
i to wszystko?

kiwiko

613. Data: 2011-10-09 07:04:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> i to wszystko?

Czlowiekowi z wiekiem, coraz mniej potrzeba. Byle wieko bylo lekkie.

614. Data: 2011-10-09 07:16:23

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czlowiekowi z wiekiem, coraz mniej potrzeba. Byle wieko bylo lekkie.
dla tego właśnie Cię tu wypatruję ;)

kiwiko

615. Data: 2011-10-09 07:30:07

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-07 23:16, Paulinka pisze:

> Niby w sumie nic, ale jak Lebowski napisał, ze sama sobie jestem winna,
> ze moje dziecko żyje, bo wg jego teorii nie powinno, to nie drgnęłaś.
> Taka z Ciebie matka Polka, katoliczka etc. To jak to było? Bujaj się.

hehe, to nie zapomnij jeszcze uswiadomic corki gdy dorosnie, komu
zawdziecza anemie i wszystkie swoje problemy zdrowotne.
Na pewno podziekuje ci za cudowne zycie ;)

616. Data: 2011-10-09 07:47:19

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-08 13:52, kju pisze:

> Otóż nie. Mój znajomy (internetowy) jest studentem biologii a na
> przyszłość ma większe aspiracje. Dość by powiedzieć, że w kierunku
> leczeniu umysłów takich pomylonych typów jak ty. Dlatego tez jego opinia
> na temat twoich odchyleń, uznałam za dość wymierną. Rozumiesz.

hehe, bidna studencine wyrwalas w necie?
Nie za stara juz jestes na takie mlode orzechy?
Uwazaj, bo ci jeszcze proteza zembowa peknie.

> Niestety nie zapisze sie do wieczorówki ponieważ moja liryka będzie
> wydana pod warunkiem, ze nie trąci mnie palec szeroko pojętej wiedzy o
> która ty jak o panaceum na twój debilizm, stale tak żałośnie zabiegasz.
> Także wybacz, ale nie udało ci sie i tym razem, wiec zechciej wystawić
> dłoń -> zegnij po dwa boczne palce -> kopnij sie pieta w dupcie i spadaj
> skąd wlazłeś :))) Minogu.
>
> --
> podpis

To taka sztuka w stylu malarstwa uprawianego przez bezrekiego?
No coz, podobno wrazliwym inaczej tez sie one troche podobaly.

617. Data: 2011-10-09 07:49:25

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-08 23:23, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

Sieść Siaulo!
Na chwileś czyś na dłużejś?

S'Qraś

618. Data: 2011-10-09 07:50:38

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-09 09:04, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czlowiekowi z wiekiem, coraz mniej potrzeba. Byle wieko bylo lekkie.

Żeby jeszcze chcieć wyleźć? A w życiu!

Qra

619. Data: 2011-10-09 08:16:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-08 22:28, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-10-08 21:38, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A dla kogo ten wywiad?

Dla mnie - szukam pomysłu na obiad.

PS: Myślałam, że się wcześniej zorientujesz, o co pytam.

Ewa

620. Data: 2011-10-09 08:26:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-09 09:30, Lebowski pisze:

> hehe, to nie zapomnij jeszcze uswiadomic corki gdy dorosnie, komu
> zawdziecza anemie i wszystkie swoje problemy zdrowotne.
> Na pewno podziekuje ci za cudowne zycie ;)

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się