Re: Wasze preferencje polityczne...

631. Data: 2011-10-09 09:44:21

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-08 11:52, Ikselka pisze:

> Gorzej.

Tezeten?
(bo zacznę myśleć, że te wszystkie przepotwory kuchenne to fake:P)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

632. Data: 2011-10-09 09:47:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-05 23:35, Ikselka pisze:

> [...]
1E75F3C7-AB90-4F84-A692-C61F35AA3451}

> ....Twoją lub moją.

Znasz takie hasło: "Myśl globalnie, działaj lokalnie"? Gdzie w myśl tego
hasła miałabyś działać - w świętokorzyskiem czy w hrabstwie Essex?

633. Data: 2011-10-09 09:48:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-09 11:47, Aicha pisze:

1E75F3C7-AB90-4F84-A692-C61F35AA3451}

> Znasz takie hasło: "Myśl globalnie, działaj lokalnie"? Gdzie w myśl tego
> hasła miałabyś działać - w świętokorzyskiem czy w hrabstwie Essex?

Mam na myśli real, oczywiście, nie wirtualne kazania.

634. Data: 2011-10-09 10:01:05

Temat: Wasze preferencje polityczne...suzi kju do Hanki
Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup

>Dzieki za dołozenie sie - wcale nie takie skromne.
>I za niespodziewany, acz niezwykle owocny, powrot
>na psp :)

"Ja dla pani proszepani na palce sie wespne
i dla pani zjade pupom po nieheblowanej desce(...) :)))))

Nie cierpie tego miejsca, ale człowiek to dziwne zwierze i zwykle dziala
wbrew logice.

Hanko! potracilam Twoje wiersze, bo komp sformatowali :( zostal mi tylko ten
jeden na pani stronie - ten lekki jak motyle :)

Piosenka na mily poludnia poczatek.
http://w178.wrzuta.pl/audio/1d1Pv73PgMG/natalia_gros
iak_-_ogrzej_mnie

Pozdrawiam! Uśmiecham się!
--
podpis

635. Data: 2011-10-09 10:05:30

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-09 10:16, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Dla mnie - szukam pomysłu na obiad.
>
> PS: Myślałam, że się wcześniej zorientujesz, o co pytam.

Wiem, wiem. Ale byłam taka głodna, że zboczyłam.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

636. Data: 2011-10-09 10:08:26

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-09 10:37, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Żeby Cię Sęp-Lebowski wywoływał do tablicy? ;)

I tak nie ma co wygryzać. Wątrobę już przepiłam. A serca nigdy nie
miałam przecież.

Qra

637. Data: 2011-10-09 10:15:13

Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-10-08 13:52, kju pisze:

>hehe, bidna studencine wyrwalas w necie?
>Nie za stara juz jestes na takie mlode orzechy?
>Uwazaj, bo ci jeszcze proteza zembowa peknie.

Eh. Generalnie zawsze podobali mi się starsi ode mnie panowie(i to duzo),
ale wiesz
jak taki młody ''orzech'' z biologii, mający w paluszku wiedze na temat
wirofagow, mimiwirusow, mamawirusow,mycoplasma genitalium - czyli de facto
cos co mnie z kolei(delikatnie mówiąc) jara - pisze dla mnie wiersze, sam
zaczepia do rozmowy [ co dowodzi, że lubi za mna rozmawiac] - to mysle, ze
jednak interesuje go moja skroma osobowosc :)))

ps, od dzis postaram sie pisac bez polskich liter, zeby pani hanka mogla
mnie czytac - dyg - jak akurat nie bedzie miala na mnie nerwa :)
--
podpis

638. Data: 2011-10-09 11:18:34

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-09 10:57, Paulinka pisze:

> Już się tak nie tłumacz i nie odbieraj ludziom zdolności rozumienia
> tekstu, który czytają.

To miej na tyle odwagi, zeby tlumaczyc sie im wlasna glupota, a nie jej
dezaprobata innych.
To ty jestes bezposrednio odpowiedzialna za stan zdrowia swojej corki i
wszelkie powiklania, do ktorych sie przyczynilas, a nie moje
stwierdzenia tego faktu.

639. Data: 2011-10-09 11:21:28

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-09 12:15, kju pisze:
> [...]
>
> ps, od dzis postaram sie pisac bez polskich liter, zeby pani hanka mogla
> mnie czytac - dyg - jak akurat nie bedzie miala na mnie nerwa :)

No coz, ludzi chyba zawsze przyciagaly osobliwosci.
Chodzili do cyrku zeby obejrzec babe z wasem, a nie bez.
Podobnie z toba, co potwierdza ewidentnie chociazby ten warunek
watpliwej publikacji twojej tworczosci, ktory ublizylby chyba kazdemu
innemu czlowiekowi.

640. Data: 2011-10-09 11:22:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Paź, 12:01, "kju" <u...@k...pl> wrote:

> "Ja dla pani proszepani na palce sie wespne
> i dla pani zjade pupom po nieheblowanej desce(...) :)))))

Och, i ach :)

> Nie cierpie tego miejsca,

Nieno, wesolo jest :)
Tylko trzeba odpowiedni czyli znaczny dystans zlapac.

> ale czlowiek to dziwne zwierze i zwykle dziala
> wbrew logice.

Z odrobinka masochizmu znaczy? ;)

> Hanko! potracilam Twoje wiersze,

Spoko, zaradzimy temu jeszcze dzisiaj.

> Pozdrawiam!

Wzajemnie :)

Usmiecham sie !

Brawo - i tak trzymajmy, mimo paskudztwa za oknem.

?

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się