Re: Wasze preferencje polityczne...

781. Data: 2011-10-11 19:07:51

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

>A wiesz, ja to mam inną refleksję na ten temat. Kiedy pierwszy raz
>przeczytałam posta spod nicka "kju", pomyślałam sobie - "Izka to, czy nie
>Izka - oto jest pytanie! Niemożliwe, że to Izka, bo człowiek nie jest w
>stanie się tak z dnia na dzień pozbyć dysleksji". Ale wiesz co? Okazuje
>się, że wszystko jest kwestią odpowiedniej motywacji. Chciałaś być
>nierozpoznana, to potrafiłaś nawet to przeskoczyć (bo przecież automat masz
>nie od wczoraj). A teraz już zresztą widać, że coraz mniej Ci zależy.

:) A właśnie że nadal jestem dyslektyczką i nie udawałam. Po prostu po
części jej nasilenie zbiega się z pewna somatyczna dolegliwością, która co
jakiś czas mnie dopada. Wiem to brzmi niedorzecznie, ale ostatnio nawet
znalazłam artykuł medyczny, potwierdzający to zjawisko, które wpierw było mi
jedynie intuicyjnym przeczuciem\ przypuszczeniem. Btw, to jedynie dowodzi,
że prawdziwi i rozsądni lekarze powinni współpracować z pacjentem w
diagnozowaniu i leczeniu choroby - ale to marzenie ściętej głowy i na
marginesie. :)

> Ja nie oceniam ludzi po ortografii, choć być może tak Ci się zdaje. Jestem
> na nią wyczulona, bo poniekąd jest to związane z moim zawodem i
> wykształceniem.
>Obserwuję u Ciebie od dłuższego czasu, że bardzo opierasz swoją samoocenę
>na zewnętrznych ocenach, a to przecież bez sensu.

Ok. Skoro tak twierdzisz, że potrafisz się wzbić ponad te podziały, to ci
wierzę.
Nie. Nie opieram swojej samooceny o opinie innych, przynajmniej nie tak
desperacko jak wtedy kiedy sie tu pojawiłam.
Teraz jestem wyleczona z kiepskiej samooceny. Mam prywatnego uzdrowiciela,
pisuje tu :))))))))))))))) znasz go.

>Po prostu Twoje pisanie to często taki strumień świadomości - myślisz
>równocześnie pisząc. Pewnie masz też łatwość mówienia.

:D tak naprawdę, to prywatnie jestem prawie niemową. A jak ktoś nie używa
organu to wiadomo :)

>Chętnie bym się zapoznała z tym monodramem.

Oj, zapewniam nie chciałabyś, tylko tak cię się wydaje. To praca w ogóle nie
w Twoim, Waszym stylu. :))) słowo.

>To prawda, ma niesamowite pokłady energii, oczka rozbiegane jakby się
>chwilkę wcześniej czymś solidnie naspeedował.
>Dla Ciebie w zamian mam to (kobietka osiąga momentami zawrotną szybkość):

>http://www.youtube.com/watch?v=khCokQt--l4

Zaaaaarąbiaszcze! Coś fajnego, lubie taką ekspresje i teatralność. Już
dodałam do ulubionych.
:))))))))))

To ja dla Ciebie i nie tylko, dość trudny monodram, w świetnym wykonaniu. To
moje klimaty i chyba moje powołanie.

http://www.youtube.com/watch?v=u5FUY34Qe2M
http://www.youtube.com/watch?v=7Wo_dvJ559A&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=Woa6hki2hGw&feature=r
elated

No chyba, że widziałaś, to fopa :/

>Kiedy żartuję, czy nie mówię całkiem serio, wolę dodać, zwłaszcza kiedy
>rozmawiam z niektórymi wybuchowymi osobami. /emotikon/
>Hm, zazwyczaj nie traktuję tutejszych rozmów bardzo poważnie. Jeśli
>rozmawiam poważnie, to chyba nie używam.
>A poza tym może trochę mi się udzielił cynizm niektórych osób.

Podoba mi się to co napisałaś. To jest prawdziwe. Bądź taka częściej.
:)

--
"Bdanaia na pweynm aneilgiksim uneriwstyecie
wyzakały, że nie ma znczeania, w jaikej kleojności

782. Data: 2011-10-11 19:16:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Oct 2011 21:07:51 +0200, kju napisał(a):

> A właśnie że nadal jestem dyslektyczką i nie udawałam.

A ja uważam, że udawałaś. Za stara ze mnie wrona, abym uwierzyła w tak
cudowne i zupełne ustąpienie dysleksji, o ile istniała.

> Po prostu po
> części jej nasilenie zbiega się z pewna somatyczna dolegliwością

Pierwsze słyszę o czymś takim.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile

783. Data: 2011-10-11 19:25:10

Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>A ja uważam, że udawałaś. Za stara ze mnie wrona, abym uwierzyła w tak
>cudowne i zupełne ustąpienie dysleksji, o ile istniała.

Że jesteś stara wrona to ja wiem, ale żeby bezczelnie wykorzystywać fakt
popuszczanie mojego fizycznego folderu KF a potem łamać bariery mentalnego,
to już bym sie tego po Tobie nie spodziewała.

>Pierwsze słyszę o czymś takim.

Wiele, rzeczy jest w medycynie konwencjonalnej i niekonwencjonalnej, o
których nie masz bladego pojęcie, ale sam fakt, że przybliżę ci je, nie
sprawi, że zrozumiesz lub chociaż uznasz za prawdziwe czy prawdopodobne.
Nie wyłaź mi proszę z KF.

784. Data: 2011-10-11 21:00:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Oct 2011 21:25:10 +0200, kju napisał(a):

> [...]
> popuszczanie mojego fizycznego folderu KF a potem łamać bariery mentalnego,
> to już bym sie tego po Tobie nie spodziewała.

Żenibyco???
:-D

> [...]
> których nie masz bladego pojęcie, ale sam fakt, że przybliżę ci je, nie
> sprawi, że zrozumiesz lub chociaż uznasz za prawdziwe czy prawdopodobne.

Se KF uszczelnij, ja Ci z niczego nie wyłażę.

785. Data: 2011-10-11 21:26:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 21:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 11 Oct 2011 21:07:51 +0200, kju napisa (a):
> A ja uważam, że udawałaś.

Ale to juz bylo.

786. Data: 2011-10-11 21:57:46

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-11 20:13, Ikselka pisze:

> Ale może z dnia na dzień sie nią ZACZĄĆ wykazywać dla niepoznaki. Potem już
> można z dnia na dzień przestać. I wtedy mamy zdziwioną medi 3333-)
>
> Prawda, jak ja lubię teorie spiskowe...

Masz sugestywnego mistrza.

michał

787. Data: 2011-10-11 22:14:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-11 19:40, medea pisze:

> No masz! Tobie też?! Dlatego ja kupuję po kilogramie, coby na innych
> winy nie zrzucać. ;)

No, to dobre ćwiczenie. :)

michał

788. Data: 2011-10-11 22:15:45

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-11 19:48, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-10-11 19:40, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> No ale michał to chociaż nóż ma a ten się otwiera. A Tobie kto ziemniaki
> obiera?

Nóż mam tylko do otwierania (się). Ziemniaki obieram obieraczką.

michał

789. Data: 2011-10-11 22:18:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-11 19:30, medea pisze:

> Dla Ciebie w zamian mam to (kobietka osiąga momentami zawrotną szybkość):
>
> http://www.youtube.com/watch?v=khCokQt--l4

Świetna. Jakiś czas temu to znalazłam :)
"Czarna" wersja też ma swój klimat:
http://www.youtube.com/watch?v=8gyLR4NfMiI&feature=r
ellist&playnext=1&list=PL8A2FB987C33A8B2D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

790. Data: 2011-10-11 22:52:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Oct 2011 00:15:45 +0200, michał napisał(a):

> Nóż mam tylko do otwierania (się).

Ja mam scycoryk.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile
ona się nie podda.
Barbara Fedyszak-Radziejowska

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się