Re: Waszym zdaniem....

Data: 2006-11-13 11:35:57
Temat: Re: Waszym zdaniem....
Od: "Hania " <v...@g...pl>

domestos <s...@i...bad.com> napisał(a):

> a nie lepiej na początek wygenerowac lewe pismo
> niby-z-firmy-windykacyjnej?

b.dobry pomysł.

>uuuu! a potem w faktach bedzie "skandal! pobicie za 500 złotych". za
> duże ryzyko wymknięcia się spod kontroli jak na tak śmieszną sumę.

Chyba niejasno napisałam: oczywiscie, ruszyć g* i odpowiadać za człowieka
się nie opłaca. Chodzi o to, by koledzy sobie z delikwentem porozmawiali.
Słabo mi się robi, jak tacy "biznesmeni" miękną na widok mięśni...nawet
potrafią się rozpłakać, fe.

> buehehhehe, bluzgacz to idiota, ale tym razem ma racje- jestes wyjatkowo
> tepa pizda.

Siła argumentów niknie wraz z otępieniem, a wtedy pojawiają się demony? ;-)

> jak powiadomi prokurature to nie dosc ze sprawa bedzie sie ciagnac 5
> lat (masz jakies papiery na pozyczke? czy tylko swoje ustne
> oswiadczenie? a czy pamiętasz jeszcze że miesiąc temu pozyczylem ci 10k
> pln? kiedy je odzyskam?), to jeszcze nie bedzie mogla w tym czasie
> odzyskac kasy innymi metodami bo prouratorzy beda sie czepiac.

sam sobie przeczysz: skoro przyznajesz, że wymiar tzw. sprawiedliwości jest
tak niemrawy, to na co mają reagować, gdy pisma otwierają tygodniami?

h.