Waszym zdaniem....

1. Data: 2006-11-11 19:25:32

Temat: Waszym zdaniem....
Od: "d...@n...hr" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o "mężczyźnie", 22 letnim, który pożyczył od byłej
dziewczyny 500 zł i nadal jej nie oddał? Po dwóch latach?!
Kontaktów jako takich nie utrzymują, jedynie ona ze trzy razy
upomniała sie o to, żeby jej zwrócił to, co skądinąd jest jej....
Ps. Nie są ze sobą już dwa lata.

2. Data: 2006-11-11 20:56:23

Temat: Re: Waszym zdaniem....
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...hr napisał(a):
> [...]
> Kontaktów jako takich nie utrzymują, jedynie ona ze trzy razy
> upomniała sie o to, żeby jej zwrócił to, co skądinąd jest jej....

niech się ta dziewczyna cieszy, że tylko pięć stów

3. Data: 2006-11-11 22:05:20

Od: "d...@n...hr" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> niech się ta dziewczyna cieszy, że tylko pięć stów

a gdzie tu powód do radości...?

4. Data: 2006-11-11 22:38:10

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

d...@n...hr w news:1163282720.374593.252060@m7g2000cwm.googlegroup
s.com :

> a gdzie tu powód do radości...?

Cóż wyłudził od niej , cwaniaczek. Co można o nim myśleć?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

5. Data: 2006-11-11 23:30:24

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...hr <d...@n...hr> napisał(a):

> Co s=B1dzicie o "m=EA=BFczy=BCnie", 22 letnim, kt=F3ry po=BFyczy=B3 od by=
> =B3ej
> dziewczyny 500 z=B3 i nadal jej nie odda=B3? Po dw=F3ch latach?!

Złamas

> Kontakt=F3w jako takich nie utrzymuj=B1, jedynie ona ze trzy razy
> upomnia=B3a sie o to, =BFeby jej zwr=F3ci=B3 to, co sk=B1din=B1d jest
jej..=
> ..=2E
> Ps. Nie s=B1 ze sob=B1 ju=BF dwa lata.

a co to ma do rzeczy???
czemu ona nie złoży zawiadomienia do prokuratury? (z reguły na złamasów
działa, choć akurat postąpiłabym inaczej - to działa sprawniej).

Niestety miałam do czynienia z takimi gostkami. Chyba musiałam dorosnąć ;-)
W każdym razie oddali, a raczej wyciągnęłam im z gardła (dużo większe sumy).
Jak mnie teraz nazywają kompletnie mnie nie interesuje.

h.

6. Data: 2006-11-12 01:03:14

Od: "d...@n...hr" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W każdym razie oddali, a raczej wyciągnęłam im z gardła (dużo większe sumy).
> Jak mnie teraz nazywają kompletnie mnie nie interesuje.

Dla mnie to naprawde szokujące, bo on się takim być ch......nie
wydawał. Wręcz przeciwnie!

Apropo tego wyzwywania...napisał jej, że jest żenująca upominając
sie o te pieniądze....ach!

7. Data: 2006-11-12 02:36:39

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@n...hr> wrote in message
s.com...

> [...]
>Kontaktów jako takich nie utrzymują, jedynie ona ze trzy razy
>upomniała sie o to, żeby jej zwrócił to, co skądinąd jest jej....

Sadze, ze gosc jest cwany a laska jest glupia pizda.
Zaloze sie, ze chodzi o ciebie, dlatego tym bardziej podtrzymuje moje
stwierdzenie.
Mam nadzieje ze facet nie odda tej pizdzie kasy i ja przepierdoli na byle
co, tylko po to aby ta cipa sie gorzej poczula.
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2006-11-12 02:37:25

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> czemu ona nie złoży zawiadomienia do prokuratury?

Buehuehue, co za kretynka......

9. Data: 2006-11-12 02:39:03

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@n...hr> wrote in message
s.com...

>Apropo tego wyzwywania...napisał jej, że jest żenująca upominając
>sie o te pieniądze....ach!

Jestes zenujaca przez sam fakt, ze napisalas tutaj o takim kurwa gownie.
Chuj Nas to kurwa obchodzi, chuj z toba i wypierdalaj ze SWOIMI problemami.
Skoro jestes taka pizda, ktora nie potrafi napisac o sobie w 1 osobie tylko
w 3 to pierdol sie i nie wracaj.

10. Data: 2006-11-12 13:16:17

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...hr <d...@n...hr> napisał(a):

> amas=F3w

> =B1=E6 ;-)
> wi=EAksze sumy).

> Dla mnie to naprawde szokuj=B1ce, bo on si=EA takim by=E6 ch......nie
> wydawa=B3. Wr=EAcz przeciwnie!
>
> Apropo tego wyzwywania...napisa=B3 jej, =BFe jest =BFenuj=B1ca upominaj=B1c
> sie o te pieni=B1dze....ach!

bo jest złamasem, to napisał. Niech ona odświeży znajomości z jakimis
rosłymi kolegami - a potem zobaczy, jak ten bedzie piszczał i skomlał o
litość i nei bedzie przed nimi udawał maczo. Oooj, ilu jest takich żałosnych
gostków!
Ale zawiadomienie do prokuratury o wyłudzeniu zaniosłabym w poniedziałek.

A swoje argumenty niech sobie kolega wsadzi.

h.

obecny patriotyzm
Blizna na twarzy.
Nowa wersja znanego forum neurokognitywistycznego
Z innej beczki
Troche inne