Waszym zdaniem....

11. Data: 2006-11-12 13:18:37

Temat: Re: Waszym zdaniem....
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> <d...@n...hr> wrote in message
s.com...

> Jestes zenujaca przez sam fakt, ze napisalas tutaj o takim kurwa gownie.
> Chuj Nas to kurwa obchodzi, chuj z toba i wypierdalaj ze SWOIMI problemami.
> Skoro jestes taka pizda, ktora nie potrafi napisac o sobie w 1 osobie
tylko
> w 3 to pierdol sie i nie wracaj.

Bluzgacz, daj pokój z tym folklorem, bo przynudzasz.

A autorka niech się nie martwi, że zawiadomienie do prokuratury nie
spowoduje działań prawnych (bo pewnie nie spowoduje), ale za to przestraszy
podmiot naszych rozważań.

h.

12. Data: 2006-11-12 14:11:22

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> [...]
> Skoro jestes taka pizda, ktora nie potrafi napisac o sobie w 1 osobie tylko

Właśnie na takie rzerczy nie chce pozwalać !!

Pozdrawiam
Librix

13. Data: 2006-11-12 15:39:36

Od: "d...@n...hr" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Skoro jestes taka pizda, ktora nie potrafi napisac o sobie w 1 osobie tylko

Nio nie do końca o takim "gównie" napisałam. Jeśli by tak było, to
byś nie odpisał. A wyp...nie zamierzam, bo mi sie tu spodobało;)
hehe

14. Data: 2006-11-12 18:31:27

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 11.11.2006 - autor: d...@n...hr - treść:
> Co sądzicie o "mężczyźnie", 22 letnim, który pożyczył od byłej
> dziewczyny 500 zł i nadal jej nie oddał? Po dwóch latach?!
> Kontaktów jako takich nie utrzymują, jedynie ona ze trzy razy
> upomniała sie o to, żeby jej zwrócił to, co skądinąd jest jej....
> Ps. Nie są ze sobą już dwa lata.

Za malo danych zeby cokolwiek sadzic.
Chcesz sie wyspowiadac czy znalezc sojusznika w konflikcie ?

15. Data: 2006-11-12 19:07:50

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Hania w news:ej76r1$gmi$1@inews.gazeta.pl :

> bo jest złamasem, to napisał. Niech ona odświeży znajomości z jakimis
> rosłymi kolegami - a potem zobaczy, jak ten bedzie piszczał i skomlał o
> litość i nei bedzie przed nimi udawał maczo. Oooj, ilu jest takich żałosnych
> gostków!
> Ale zawiadomienie do prokuratury o wyłudzeniu zaniosłabym w poniedziałek.

> A swoje argumenty niech sobie kolega wsadzi.

Jego argumenty to właściwie technika manipulacji że niby ona ma się czuć
źle. To się nazywa szantaż emocjonalny. Nie daj się na to nabrać

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

16. Data: 2006-11-12 19:11:43

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ntech <u...@n...ssn.pl> napisał(a):

> Data: 11.11.2006 - autor: d...@n...hr - treść:
> >
> Za malo danych zeby cokolwiek sadzic.
> Chcesz sie wyspowiadac czy znalezc sojusznika w konflikcie ?

Widzisz tu konflikt?

A co jej da wyspowiadanie?
IMO poszukuje prztyzwolenia na milczenie lub na działanie. Ode mnie dostaje
to drugie ;-))

h.

17. Data: 2006-11-12 20:36:32

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...hr napisał(a):

> a gdzie tu powód do radości...?

pare lat wstecz, na drugim roku studiów, wynajmowałem pokój u kolegi
w mieszkaniu, które kupiła mu mamusia. po roku wspólnego
pomieszkiwania bardzo się znienawidziliśmy, choć na początku i
przez większy jego okres świetnie się dogadywaliśmy, pewnie
dlatego, że głównie skupialiśmy sie wtedy na naszych cechach
wspólnych. ostatecznie jednak różnice zdań w sprawach kluczowych*
dla nas w tamtym okresie, wzięły góre nad męskim braterstwem i
Krzyś, bo tak miał na imię kolega, podniósł mi czynsz.
wytłumaczył to tym, że podniosły się koszty środków sanitarnych.
w sumie to zrozumiałe, dla każdego kto robi zakupy, z tym, że tu
niezrozumiałe (przynajmniej dla mnie) stało sie to, że Krzyś dał
prawo tej podwyżce funkcjonowania wstecz, żądając ode mnie 250
złotych zaległych opłat.

wszystko to działo się w czerwcu, kiedy byłem już spakowany do
wyprowadzki z mieszkania Krzysia. i tak też zrobiłem, tj.
wyprowadziłem się, nie płacąc jednak zażądanej kwoty.
powiedziałem Krzychowi, że nie mam gotówki i że przeleje mu na
konto - nigdy nie przelałem. jest też i morał z tej histori. w
listopadzie, gdy zima już na horyzoncie straszyła mrozem, chciałem
wyciągnąć z szafy zimową kurtkę. jakież było moje zdziwienie,
rozgoryczenie, żal, pokora i poczucie zemsty dokonanej przez los, gdy
się okazało, że podczas ewakuacji z mieszkania Krzyśka zapomniałem
o zabraniu kurtki. kurtka miała dopiero jeden rok, firmy Reporter, jej
wartość równała się kwocie, której domagał sie ode mnie Krzychu.

* ja wyznawałem poglądy idealistyczne; wierzyłem na przykład w to,
że jako przyszły dziennikarz będę mógł być w mojej reporterskiej
działalności bezstronny; Krzyś kształcił się na bankowca - dla
niego wszystko to, czego nie dało sie wyrazić wzorem nie było
logiczne.

niech Twoje doświadczenie z utracony pół tysiącem będzie dla
ciebie nauczką. sama stwierdź czego sie nauczyłaś. wątpie, żeby
jakakolwiek inna szkoła (po za szkołą życia) za pięćset złotych
nauczyła Cię, że faceci to świnie; że nikomu nie można ufać,
nawet jak sie go dobrze zna; że naiwność kosztuje, i ostatni mój
wniosek, który chciałbym Ci przedstawić: po dwóch latach od
zaciągnięcia długu, w takim przypadku jak Twój (gdy koleś
wyraźnie Cię ignoruje), głupim zwyczajem jest domagać sie zwrotu
długu. pogódź się z tym, że zostałaś wyruchana (czyt. oszukana)
i na przyszłosć nie daj sie tak dymać (wykorzystywać)... a ten
dług pięćset złotych potraktuj jako czysto symboliczny; niech to
będzie pomnik kobiecej naiwności i męskiego cynizmu, wyznaczajacy
punkt zwrotny w Twoim życiu: od tej pory to Ty dymasz facetów.

18. Data: 2006-11-12 20:55:38

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Librix" <l...@w...pl> wrote in message
ps.com...

>Właśnie na takie rzerczy nie chce pozwalać !!

To nie pozwalaj, hehehe.
Najlepiej to idz rozjeb sie o skale przyglupie.
--

Bluzgacz
GG:5015

19. Data: 2006-11-12 20:57:00

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

> Bluzgacz, daj pokój z tym folklorem, bo przynudzasz.

To wypierdalaj. Mnie to nie nudzi - to jest najwazniejsze.
Twoja opinia ma tutaj drugorzedne znaczenie, o ile w ogole jakies ma...

20. Data: 2006-11-12 20:58:17

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl (Librix) napisał(a):

> Hania w news:ej76r1$gmi$1@inews.gazeta.pl :

> Jego argumenty to właściwie technika manipulacji że niby ona ma się czuć
> źle. To się nazywa szantaż emocjonalny. Nie daj się na to nabrać

no dokładnie. Powinna mu pokazać, że ma jego gadanie gdzieś i że ma sposoby
na odebranie swojej własności. Np. zagadać go o kasę z włączonym
magnetofonem (analogowym ;-)) potem podczas kolejnej rozmowy puścić mu
(kopię oczywiście!).

Do autorki: mam nadzieję, że jutro zrelacjonujesz nam, że dziewczę poszło po
rozum do głowy i złożyło doniesienie do prokuratury, i że poinformowało o
tym palanta. Napisanie 1 pisma to 20 minut roboty (przy wkurzeniu - 10) - ja
tam chciałabym tyle zarabiać w takim czasie ;-))

h.

obecny patriotyzm
Blizna na twarzy.
Nowa wersja znanego forum neurokognitywistycznego
Z innej beczki
Troche inne