librix czesc mam pytanie odnosie tych kar

1. Data: 2006-11-12 22:30:35

Temat: librix czesc mam pytanie odnosie tych kar
Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

bow sumie to jestes najfajniejszy na tej grupie
powiec mi czy twoja matka w cenie za 120 za godzine to
wliczone jest w to anal czy tylko zwykłe ruchenie po borzemu
pod kołdrą, a jak sie znudzi to kaze sie wziąc od tyłu bo wiadomo
te dziwki to ich stary sposub jak najszybciej zakonczyc stosunek

librixa matka to ździra kazdy kto twierdzi inaczej zapraszam do dyskusji

Krzysiek

2. Data: 2006-11-12 22:36:20

Temat: Re: librix czesc mam pytanie odnosie tych kar
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek <k...@u...pl> napisał(a):

> [...]
> te dziwki to ich stary sposub jak najszybciej zakonczyc stosunek
>
> librixa matka to ździra kazdy kto twierdzi inaczej zapraszam do dyskusji

plonk

h.

3. Data: 2006-11-12 22:51:24

Od: Kazimierz Makieta <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania napisał:

> plonk
>
> h.

sronk jestes jego mamą czy co ??

4. Data: 2006-11-12 22:57:13

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz Makieta <K...@i...pl> napisał(a):

> sronk jestes jego mamą czy co ??

tnij cytaty, podpisuj się i pisz na temat.

h.

5. Data: 2006-11-12 23:03:52

Od: Kazimierz Makieta <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania napisał:

> tnij cytaty, podpisuj się i pisz na temat.
>
> h.

to ty piszesz nie na temat, twoj polnk nic niwego nie wniósł do dyskusji
nie rozwinoł tematu, nie dostaniesz ani jednego punktu a jaeszcze raz
cos takiego i twoje ajpi zostanei zablokowane

6. Data: 2006-11-13 00:16:37

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote::
> plonk

ROTFL

7. Data: 2006-11-13 00:20:19

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik frędzel napisał:

> ROTFL
ty albo masz cos mondrego do powiedzenia albo kurwa nie ???
jak sondzisz dlaczego librixa matka przelewa wina pod sklepem do butelek
po staropolance ???

8. Data: 2006-11-13 00:23:23

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek wrote::
> ty albo masz cos mondrego do powiedzenia albo kurwa nie ???
> jak sondzisz dlaczego librixa matka przelewa wina pod sklepem do butelek
> po staropolance ???

do plastikuf?

9. Data: 2006-11-13 00:26:57

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

frędzel wrote::
> do plastikuf?

Bo pustymi po winiakach bedzie blokował ipeki?

10. Data: 2006-11-13 08:28:43

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo pustymi po winiakach bedzie blokował ipeki?

librixa matka to jest ONA a przynajmniej tak mi sie wydaje
nie, zeby oddac szybko te 4 butelki szklane dozucic zygla i jeszcze
wźiąc jedno wino i jezelac do pastyowej

Waszym zdaniem....
obecny patriotyzm
Blizna na twarzy.
Nowa wersja znanego forum neurokognitywistycznego
Z innej beczki