Watrobki rybne

1. Data: 2007-02-04 14:26:14

Temat: Watrobki rybne
Od: "yuras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktos jakis pomysl na takie rybne watrobki z konserwy,bardzo je lubie i
moze ktos juz trenowal takie wariacje.
juras

2. Data: 2007-02-05 15:49:36

Temat: Re: Watrobki rybne
Od: "Ewik" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja też lubię wątróbki rozgniatam widelcem z olejem, dodaję drobno
posiekaną cebulkę i przyprawy,
Można dodać jajka na twardo:)

3. Data: 2007-02-06 12:26:45

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

yuras wrote:

> Ma ktos jakis pomysl na takie rybne watrobki z konserwy,bardzo je lubie i
> moze ktos juz trenowal takie wariacje.

Na oleju z wątróbek posmażyć cebulę, pomieszać watróbki z cebulą
i drobno posiekanym jajkiem na twardo, dodać pieprz i sól (jak ktoś
lubi, mnie wystarczy tyle co jest w konserwie). Pomysł nie mój, tylko
stąd, ale sprzed ładnych paru lat.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Faworki
Przepraszam, temat stary jak świat - Gofry
garnek do gotowania na parze
Pascal ryż, banany, figi, mleczko kokosowe
Oooo!!!