Wątróbki z dorsza.

31. Data: 2011-06-20 11:07:49

Temat: Re: Wątróbki z dorsza.
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-20 10:55, Ikselka pisze:

> Są bardzo różne - największy złowiony przez MŚK miał prawie 70 cm. Inne
> mniejsze i sporo mniejsze.

70cm to juz ladna sztuka!

32. Data: 2011-06-20 12:13:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 13:07:49 +0200, Marsjasz napisał(a):

> 70cm to juz ladna sztuka!

Owszem, parę podobnych, tj niewiele mniejszych też było - dlatego 3 miejsce
i puchar Memoriału :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

33. Data: 2011-06-20 16:53:20

Od: Jura <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-16 23:45, Ikselka pisze:

> E no, nie przesadzaj. Ja nie mam już co robić z tymi płotkami, a nawet z
> leszczami, bo ościste toto. MŚK ma już zakaz na ich przynoszenie. W
> zamrażarce połowę miejsca mi już te ryby zajmują - koty mamy teraz dwa, to
> będzie dla nich...

Rany!

Miel to i rób obsmażane kulki rybne w kwaśnej zalewie!

--
Jura

34. Data: 2011-06-20 18:08:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jun 2011 18:53:20 +0200, Jura napisał(a):

> Rany!
>
> Miel to i rób obsmażane kulki rybne w kwaśnej zalewie!

A masz gdzieś przepis? - chyba mój teść takie coś robił, było pyszne...

35. Data: 2011-06-27 22:39:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2011 23:39:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> Przepis dostałam (telefonicznie) od współtowarzysza wyprawy MŚK. Panowie
> wędkarze na kutrze ze ślinką wspominali degustację. Tak więc zaufałam tej
> opinii. Podsmażać ani nawet zbyt długo pasteryzować nie wolno, bo się cały
> tran wytopi i zostanie skwarek - tak byłam ostrzeżona. Ten "płyn" w
> słoikach pochodzi z samych wątróbek, to właśnie tran wraz z sosem własnym.
> Pół godziny pasteryzacji.

Degustacja w weekend wypadła cudownie - wątróbki smakowały wszystkim, po
prostu delicje!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26280b2382d69958
.html
--
XL
Prawda o GMO:

36. Data: 2011-06-28 10:39:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Degustacja w weekend wypadła cudownie - wątróbki smakowały wszystkim, po
> prostu delicje!
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26280b2382d69958
.html

Raczej nie skusiłabym się na tak wyglądające danie.
J.

37. Data: 2011-06-28 13:37:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2011 12:39:20 +0200, krys napisał(a):

.html

> Raczej nie skusiłabym się na tak wyglądające danie.

Na tatara też się nie skusisz, jak sądzę, albo na jajecznicę lub puree z
grochu czy inne... Ale moi goście się skusili - 5 minut i półmisek był
pusty, przy ogólnych ochach i achach 3-)

38. Data: 2011-06-28 15:16:21

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

.html

> Na tatara też się nie skusisz, jak sądzę, albo na jajecznicę lub puree z
> grochu czy inne...

I tu się mylisz. Te wątróbki po prostu wygladają, jakby już były używane.
Nic na to nie poradzę, że wyglądają, jak wygladają.

> Ale moi goście się skusili - 5 minut i półmisek był
> pusty, przy ogólnych ochach i achach 3-)

A co mieli zrobić, kurtuazja wymaga zachwytów ;-P

J.

39. Data: 2011-06-28 15:21:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2011 17:16:21 +0200, krys napisał(a):

.html

> I tu się mylisz. Te wątróbki po prostu wygladają, jakby już były używane.
> Nic na to nie poradzę, że wyglądają, jak wygladają.

No, były używane - ryby ich jakiś czas używały 3-)

> A co mieli zrobić, kurtuazja wymaga zachwytów ;-P

He he - przyszli SPECJALNIE na te wątróbki, nie mogli się doczekać :-)

40. Data: 2011-07-19 13:41:51

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-28 12:39, krys pisze:

.html
> Raczej nie skusiłabym się na tak wyglądające danie.
> J.

Czyli raczej nie jesteś smakoszką korzystająca z kubków smakowych a
wzrokowcem...

Fyrsztyk tatarski
co do wódy
Odp: Re: Syrop z kwiatów czarnego bzu
Odp: Re: Odp: Syrop z kwiatów czarnego bzu
piwo Red Erik w Toruniu