Wczoraj pobiłem rekord 17 minut

1. Data: 2008-02-07 04:14:18

Temat: Wczoraj pobiłem rekord 17 minut
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj pobiłem rekord, w ciągu 17 minut wydałem całą rentę :-))) na
rachunki, opłaty i spłaty kredytów, aż tyle trwało wypisanie przez
internet zleceń przelewów.

A teraz na surowce wtórne czas ruszyć ;)

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

2. Data: 2008-02-07 09:35:02

Temat: Re: Wczoraj pobiłem rekord 17 minut
Od: "KazimierzK." <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl>

[...]

___

oooolaaaalaaaa :-)
to aż takie wysokie rachunki były ?
czy aż taka niska renta jest :-)))
chyba to drugie prawda ? i potym sie tu nie_wypij :-))))

pozdr. Kazik

3. Data: 2008-02-07 19:15:50

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Wczoraj pobiłem rekord, w ciągu 17 minut wydałem całą rentę :-))) na
> rachunki, opłaty i spłaty kredytów, aż tyle trwało wypisanie przez
> internet zleceń przelewów.
>
> A teraz na surowce wtórne czas ruszyć ;)

Mogę to przebić. Na stronie banku, mam gotowe wzory.
Wstukuje sumę, za komorne i renta poszła :-)
Wstukam za telefony i internet i prawie druga poszła.

4. Data: 2008-02-07 20:48:10

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 20:15, "Inwalida" <i...@a...net> wrote:
> Mogę to przebić. Na stronie banku, mam gotowe wzory.
> Wstukuje sumę, za komorne i renta poszła :-)
> Wstukam za telefony i internet i prawie druga poszła.
>
> Pozdrawiam

Mam w konto PKO BP i za zlecenia stałe płacę 1,5 zł. a za przelew
zwykły tylko 0,5 zł. zamiast zleceń stałych stosuje przelewy.
Mógłbym to robić z mbanku bezpłatnie ale potrzebuje, mieć wydruk
operacji finansowych i lubię, mieć w razie problemów bank obok siebie.
Mając zlecenia stałe, faktycznie można jeszcze szybciej
"rozdysponować" - rentę.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

"Dzięki kredytom bankowym żyję i umieram."

5. Data: 2008-02-08 05:28:22

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> Mam w konto PKO BP i za zlecenia stałe płacę 1,5 zł. a za przelew
> zwykły tylko 0,5 zł. zamiast zleceń stałych stosuje przelewy.
> [...]

Też stosuje przelewy z tego banku (www.pkointeligo.pl).
Tam można dać listę odbiorców, potem tylko suma i zdrapka :-)

6. Data: 2008-02-09 17:52:38

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 06:28, "Inwalida" <i...@a...net> wrote:
> Też stosuje przelewy z tego banku (www.pkointeligo.pl).
> Tam można dać listę odbiorców, potem tylko suma i zdrapka :-)

Witam
Tak , masz rację jest tam taka opcja, do stałych odbiorców dodałem
swojego brata, lecz nie pamtam jak do niej dojść, spróbuje ją znaleźć
za miesiąc.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

7. Data: 2008-02-14 12:51:49

Od: "jerzy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"rozdysponować" - rentę.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

"Dzięki kredytom bankowym żyję i umieram."

tu nie chodziło o szybkość dzspozycji tylko o gównianość pokrycia
zobowiązań- z poważniem jur

Teleopieka i talekonsultant
Gdzie na turnus nad morzem
Spotkanie ze sprawnym inaczej na onet.pl
DPS w Niemczech
redakcja@blogroku.pl