Wegeta !

11. Data: 2005-08-03 20:31:10

Temat: Re: Wegeta !
Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>:

> Torebka jest firmy "Podravka", czyli wszystko gra :)

> ps. wlasnie odkrylam napisy po turecku na torebce tysz, co by
> potwiedzilo pochodzenie balkanskie, i autentycznosc wyrobu.

Napisy na opakowaniu to raczej potwierdzają na jaki (jakie) rynek został
wydany produkt.

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

12. Data: 2005-08-03 20:31:29

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 3 aoűt 2005 ŕ 22:00:52, dans <k...@k...ath.cx> vous
écriviez :

> Yyy... Chodzi o taką chemiczną przyprawę w torebce?

Na opakowaniu nie zauwazylam chemii. Nawet konserwantow nie ma
zadnych.

> No można dodawać do różnych rzeczy w charakterze przyprawy ale naturalne
> są raczej lepsze, nie wiem czy smaczniejsze ale zdrowsze napewno.

W skladnikach jest napisane ze jest pietruszka i pasternak. Tutaj
takich rzeczy nie mamy, dlatego sie ciesze ze udalo mi sie kupic.

Ja wiem ze mozna dodawac do roznych rzeczy w charakterze przyprawy...
ale do jakich najlepiej ?

ps. Nie sadze zeby sklepik mial jakas ciagla dostawe wegety, jak juz raz
mi sie udalo kupic to nie sadze ze bede miala okazje na nowo powtorzyc
eksperymenty, dlatego pytam.

Ewcia

--
Niesz

13. Data: 2005-08-03 20:32:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 3 ao?t 2005 ? 21:52:04, dans <dcr79e$556$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ja uzywam do panierowania ryby do smazenia - mieszam wegete (tudziez
> wegetobodobne cos innej firmy) z maka, otaczam w tym rybe i na patelnie.Ryba
> jest przyprawiona i chrupiaca.

A ryba swieza czy zamrozona ?

Ewcia

--
Niesz

14. Data: 2005-08-03 20:35:24

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodaje do każdej zupy (z wyj, tych na słodko) , czasami do kurczaka
pieczonego, do mielonych - oczywiście nie solę wówczas potraw. Zawsze mam
pod reką i chwale sobie... - inne krytycczne uwagi na temat vegety, warzywek
i innych podobnych mieszanek - gdzie kucharek sześć tam...
Larysa wychowawana na jarzynce Winiar - gotująca wg Babcinych przepisów.. .

15. Data: 2005-08-03 20:37:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 3 aoűt 2005 ŕ 22:14:10, dans
<w...@n...gazeta.pl> vous écriviez :

16. Data: 2005-08-03 20:43:48

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 3 aoűt 2005 ŕ 22:35:24, dans <dcr95b$e8n$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ja dodaje do każdej zupy (z wyj, tych na słodko) , czasami do kurczaka
> pieczonego, do mielonych - oczywiście nie solę wówczas potraw.

To znaczy ze zawartosc soli (na opakowaniu nie podano proporcji
poszczegolnych skladnikow) jest wystarczajace zeby uzyc ten produkt
jako cos w rodzaju soli z aromatami ?

Ewcia

--
Niesz

17. Data: 2005-08-03 20:51:25

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak - zupy poza tym łatwo domakować jakby co za mało soli było. Ale nigdy
nie jest !
Larysa
A do ryb też daję do mrożonych filetów z mintaja przede wszystkim.

18. Data: 2005-08-03 20:51:54

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> A ryba swieza czy zamrozona ?

Rozmrozona, odsaczona na durszlaku, najczesciej filet. Ale swieza jest duzo
lepsza:)

pozdr

cherokee

19. Data: 2005-08-03 20:57:41

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Pokornie prosze o wskazowki bardziej ode mnie doswiadczone osoby
> praktykujace wegete na tej grupie.

Pamiętam z dzieciństwa, jak moja świętej pamięci Babcia robiła nam chleb z
masłem posypany wegetą :)

--
pozdrawiam, misiczka

My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy,
ale wściekamy się, gdy tego nie dostajemy.
Dlatego jesteśmy takie fascynujące
i przerażające zarazem

20. Data: 2005-08-03 21:03:09

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>:

> To znaczy ze zawartosc soli (na opakowaniu nie podano proporcji
> poszczegolnych skladnikow) jest wystarczajace zeby uzyc ten produkt
> jako cos w rodzaju soli z aromatami ?

Z reguły aż za bardzo - za słone. :)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

Kwas chlebowy, problem ?
co myslicie o czosnku marynowanym?
ogon langusty-jak go zjesc?
Sałatka z ziemniaków - dodatek do dań z rusztu (grilla) itp...
ryba na grillu ?