Re: Wekuję.

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wekuję.
Date: Thu, 16 Dec 2021 22:05:08 +0100

Am 16.12.21 um 18:35 schrieb FEniks:

> A coś w tym złego? Hm...

Dobry chleb mozna przechowywać bez mrozenia ze dwa tygodnie. Ale po co?
U nas były popularne maszynki do wypieku chleba. Jak ktoś ma wieksze
potrzeby, a wiec rodzine, to moze tym sie zajać. Słyszałem, ze takie
domowe chleby sa dobre. Zreszta mozna w domowym piekarniku wypiekać
chleb, tak jak zwykle ciasta, pizze, pieczenie.

https://tinyurl.com/2p85f66h

Btw. Ta historia z amantadyna, Ivermectina do odrobaczania zwierzat,
Hydroxychloroquin przeciw malarii (z powodu podobieństwa nazw mylono z
Chloroquinphosphatem uzywanym w akwarystyce przeciw pasozytom) troche
dziwi jak i śmieszy. Choć tylko cześciowo, bo gdzieś pisali (musze
poszukać i sie dokształcić), ze ruchy antyszczepionkowe maja długa historie.
A wracajac do covid-19, grypy i innych chorób wirusowych, to choć nie
jestem specjalista, ale pamietam z róznych nauk, ze wirus jako rzecz
(nie uznawana za zywe stworzenie jak istoty jednokomórkowe) bez jadra
komórkowego moze zyć tylko w innych komórkach. Nie mozna go wiec
niszczyć za pomoca antybiotyków, a rózne specyfiki antywirusowe sluza do
utrudniania wejścia wirusów do zywych komórek.
Oczywiście wirusa mozna zlikwidować likwidujac jego gospodarza.
Wspomniany dwutlenek chloru (składnik wybielaczy) dokonał tego na znanym
antyszczepionkowcu z Austrii. Facet tak sie leczył, ze umarł.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
,