Whirlpool AWG 853-800 i jej 'wirowanie'

1. Data: 2004-11-11 15:09:47

Temat: Whirlpool AWG 853-800 i jej 'wirowanie'
Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Rodziców pralka dziwnie wiruje. Byłem dziś świadkiem jak mama ręcznie
wypraną bluzkę chciała odwirować. Pralka 20 minut to się rozpędzała do
jakiś 10 obrotów na minutę po czym zatrzymywała się i uruchamiała
pompę. Skończyła program a bluzka pozostała mokra. Z tego co się
dowiedziałem, to zawsze jak nie jest zapchana do końca tak się
zachowuje. To normalne, czy ten model jest może za czuły odnośnie bicia
bębna?
TIA i pozdrawiam.

1. Data: 2004-11-11 18:31:48

Temat: Re: Whirlpool AWG 853-800 i jej 'wirowanie'
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak robi elektroniczne wyważanie, ale w tej pralce o której piszesz może być
za czułe.

1. Data: 2004-11-11 21:42:36

Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):
> Tak robi elektroniczne wyważanie, ale w tej pralce o której piszesz może być
> za czułe.

Hmmm.
Da się to samemu zrobić (zmienić czułość) czy trzeba wzywać serwis?
(pralka jest niby na gwarancji ale moja mama ma na nich alergię, ja
zresztą też).

1. Data: 2004-11-15 12:10:26

Od: t...@l...la (pralmistrz) szukaj wiadomości tego autora

A w instrukcji zapewne stoi wyraźnie, aby nie wirować pojedynczych rzeczy!

Drzwi wewnetrzne
Kamień
Wyciszenie pokoju
Zlewy firmy TELMA
Którą zmywarkę wybrać: Bosch czy Indesit?